Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Potensiell gladmelding for dere som har USDM Miata og har søkt etter den nye US skiltstørrelsen, fikk nettopp brev fra Vegvesenet at vedtak hadde blitt gjennomført på bilen min.
Kan godt sende hvordan min søknad så ut hvis noen trenger skrivetips.
These users thanked the author NewAndreas for the post (total 2):
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
MX-Jon wrote: 01 Dec 2020, 14:03
Veldig gjerne. Ville jo helst hatt lite skilt foran men US skilt foran er uansett bedre enn standardskiltet. (Bak har jeg allerede lite skilt)
Behandlingstiden lå på 3-4 uker i november så forvent å vente litt på svar. Du vil få et automatisk svar på epost etter du har sendt søknaden "Takk for din e-post / Thank you for your inquiry". Fikk ingen epost når søknaden ble godkjent, kun brev i posten om endring i vognkortet. Det ble nok vedtatt for 13 dager siden siden, så i teorien kunne jeg sjekket vegvesenet sin side for bestilling av skilt for å få skiltene tidligere.
These users thanked the author NewAndreas for the post:
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Avregistrering av kjøretøy på nett Fra 12. september trenger du ikke levere inn skiltene når du skal avregistrere kjøretøyet. Statens vegvesen lanserer en selvbetjeningsløsning som gjør det enklere for eiere av sesongkjøretøy å av- og påregistrere kjøretøyet. Med den nye løsningen kan du beholde skiltene på kjøretøyet og av- og påregistrere på nett, i stedet for å fysisk møte på trafikkstasjonen for å hente og leveres skiltene.
These users thanked the author Treungen for the post: