Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ser nesten like gøy ut som det var!!!!!
Vi må ta en dag til høsten også!
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Passer det bedre neste gang er jeg med vertfall. Liker autoslalom og etter Gladibilenmin's forklaring var dette høyhastighets autoslalom
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
Så gøy har jeg ikke hatt det på lenge! Det var som vi sa "Vi kjører til noe ryker" og det gjorde vi. Etter litt undersøkelser så ser det ut som to nye bolter er alt som skal til for å feste turboen igjen, så jeg er klar om noen uker. Håper flere blir med neste gang, jo flere jo bedre....
jo før vi bestemmer oss dess lettere får vi en dato som passer, feks. slutten av aug. ? kom med forslag, så kan jeg sjekke hvilke datoer som er ledig i det tidsrommet....!
Ja...! Kan jo sjekke hvilke lørdager og søndager som er ledig i August, så kan vi ta en avstemming/påmelding.
Har nettopp brent ut første utgave av DVD'en, og kvaliteten ser ganske så bra ut. Kriblet skikkelig i gassfoten når jeg satt å så igjennom filmen Skal prøve å få lagt på noe tekst og slikt, og så lage en endelig utgave som jeg sender ut.
Skal se om jeg får komprimert noen korte klipp iløpet av de første dagene.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Ja - med full kvalitet (9mbs) tar det hele opp ca. 1Gb, så vi får fint hele greiene inn på en DVD. Ca. 25min med ren kjøring + litt opptak i pit etterpå
Er dessverre noen som bare er med på filmen 1 gang mens andre er med 3 ganger, men sånn blir det vel... Har lagt inn kapitler slik at man kan skippe til neste bil.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX