Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Låser bestandig bilen jeg.. Er jo bare å skru på alarmen så låser bilen seg
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
ikkje alltid eg låser om eg er inne og betaler feks, bensin kjøper en pølse, men lar aldri bilen stå med nøkler i eller på tomgang som eg ser mange gjør, har sett fortvilet personer som ikkje vet hva de skal gjøre. skal eg handle så hiver eg taket på... stoler ikkje så godt på folk lengre,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Hvis man tømmer bilen for verdi saker, er det da no vits i å låse bilen.... Inn i bilen kommer da tyven uansett... og hvis døren er ulåst så kanskje man slipper å måtte bytte soft toppen.
Jeg har hatt innbrudd i bilen min to ganger..
Begge gangene knuste de ruta.
Skal ikke oppbevare verdisaker i bilen uansett om det er tøytak eller ståltak..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Jeg har hatt innbrudd i bilen min to ganger..
Begge gangene knuste de ruta.
Skal ikke oppbevare verdisaker i bilen uansett om det er tøytak eller ståltak..
Kondolerer. Mista du mye verdifult?
Vi får trekke en ny konklusjon: Aldri oppebevar verdisaker i bilen, ja.
Edit: Jeg drar topic over til alarm. Hva bør man satse på?
Ble ikke stjålet noe på begge gangene..
Men sist ble stereoen ødelagt. De prøvde å stjele den, men fikk den ikke ut. Front dekslet ble borte..
Når det gjelder alarm, så går det vel egentlig på det samme. Bare den er FG-godkjent.
Er en fordel om den har mulighet til : sentrallåsstyring, kupesensor og bevegelsessensor (hvis noen feks prøver å jekke opp bilen)
Jeg har en Defa med kupesensor, bevegelsessensor og sentrallåsmotorer(Tesor) som styres av alarmen.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
i den gamle bilen min, en 86 modell toyota camry, hadde jeg innbrudd 10-12 ganger på et år. alt i alt fikk de med seg en myntholder fra biltema, et par brente CD'er, en ødelagt handsfree og en søppelpose
Har en defa eg også, som låser bilen om eg glemmer dette, men tar lang tid dette, er dette noe eg kan justere på? Hender at alarmen min går når eg vasker bilen, så den er følsom men ikkje for følsom..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Parkerer normalt i garasje jeg også.. Men Oslo S er ikke verdens beste sted å parkere...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Har heldigvis ikke hatt noen innbrudd, men har noen stygge riper og småbulker etter å ha parkert ved siden av "mindre pene biler".. En del mennesker gir fa** i bilen sin og andres..
Tenk å ta noen på fersken
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
spennende.. er jo så lite hjelp i Guardsystem dersom bilen blir stjålet og man ikke sitter å ser på at det skjer slik at man får ringt å startet sporing..
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)