Hvor får jeg tak i nye pluggledninger kjapt? Jeg har en 95 modell.
Trond
Pluggledninger
Moderator: Styremedlemmer
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
Jeg har noen pent brukte NGK liggende i Trøndelag. (De var med på en coil jeg kjøpte)
Ellers blir det å bestille på internett som er den beste løsninga. Kjøper du på torshov ol, så må de også berstille. Og sansynligheten til at de bestiller feil er stor... Dyrt er det også.. Jeg bytta for to år siden. Da bestilte jeg hos thorshov, fikk altfor lange lednigner. Leverte de inn og fikk igjen pengene. Kjøpte Magnecor fra mx5parts som er bedre og var billigere (inkl frakt og mva).
Du kan også bruke biltema sine sånn midlertidlig. Men du må bruke nebbtang for å feste de..
www.mx5parts.co.uk har ledninger.
Biltemakablene :

Ellers blir det å bestille på internett som er den beste løsninga. Kjøper du på torshov ol, så må de også berstille. Og sansynligheten til at de bestiller feil er stor... Dyrt er det også.. Jeg bytta for to år siden. Da bestilte jeg hos thorshov, fikk altfor lange lednigner. Leverte de inn og fikk igjen pengene. Kjøpte Magnecor fra mx5parts som er bedre og var billigere (inkl frakt og mva).
Du kan også bruke biltema sine sånn midlertidlig. Men du må bruke nebbtang for å feste de..
www.mx5parts.co.uk har ledninger.
Biltemakablene :

Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive