Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan eg og være med? Kjenner ingen av dere da, men det skulle vel gå bra? Er ikke innbetalt medlem av klubben heller, men kjører MX5 med et stort smil:)
Nå skal det være ordnet og vi er klar! Håper bilen holder litt lengre denne gangen!! Gleder meg også til å treffe folket igjen, vi blir jo en bra gjeng denne gangen Håper vi får tørt vær slik at vi kan fikse litt på den bestetiden til Stian. Jeg skal i alle fall gjøre mitt beste for at den ikke blir stående! Eller hva sier du Stian?
Hehe.. Regner med den tiden står for fall nå ja Kan se ut som at jeg stiller, men skal få alt avklart i mårra. Nettopp tilbake fra en uke i Madrid, og mulig jeg blir i Innsbruck fra tirsd-fredag. Hadde håpet å stille med de store dysene og litt mer trykk, men med denne agendaen så er det ikke lett å få jobbet med bilen akkurat
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Jeg har kjørt banen på vått føre!! Det er spennende!! Det eneste som skjer er at vi snurrer litt mere! Hva med en liten Drift konkuranse?? Alt er mulig
Marte Kan desverre ikke komme.... hun må nord over.
Arne wrote:Hvorfor så
Jeg har kjørt banen på vått føre!! Det er spennende!! Det eneste som skjer er at vi snurrer litt mere! Hva med en liten Drift konkuranse?? Alt er mulig
Marte Kan desverre ikke komme.... hun må nord over.
synd for henne
Lettere å drifte med kompressor/turbo ja, eller vansklig å unnga på våttt føre
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive