Rød NA ved storo senter
Moderator: Styremedlemmer
- supercharged
- 2000 RPM
- Status: Offline
Rød NA ved storo senter
var en tur på Storo senteret i går kl 10.00 (tirsdag)
jeg så en rød NA idet jeg kjørte ut fra parkeringsplassen.
noen her på forumet?
jeg så en rød NA idet jeg kjørte ut fra parkeringsplassen.
noen her på forumet?
Tidligere bil: 1991 råskinn
- supercharged
- 2000 RPM
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
-
-
Eneste jeg kan si er at du må prioritere riktig Stian. Nemlig Mx5'enstianboy wrote:hmm skjønner ikke det.. jeg skatter å 36 prosent å lærling lønna var 45 men går opp til 60 snart.... hvordan får dere råd til alle deler å forsikring veiavgift..osv? Jeg jobber tre dager i uka.. det blir ikke mye penger ut av det...

- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Hmmm er i full arbeid med 400000 brutto, har selv ikkje råd til å gå ut, prioritere bilen,stianboy wrote:det er det jeg gjør framover også hehe... hakke vært på byen på lenge alle penga skal gå til den nå framover.. og over vintern..![]()

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
husker ikke helt hva jeg tjente, var vel 60,- i timen da jeg kjøpte den bilen... økte etterhvert til rundt 100,-
men jeg jobbet hver dag, bodde hjemme, betalte bittelitt, har aldri hatt studielån..
og hadde faktisk forsikringen på meg selv, men den var på "kun" 8000,- i året selv om jeg var 21 den gangen og hadde 20 % i begynner-bonus!
I tillegg hadde jeg råd å gå på byn/fest minst 1 gang i uken, vanligvis både fredag og lørdag på den tiden....
(siden forspillene varte temmelig lenge den gangen ble det ikke brukt mye penger ute på byn)
....det var tider det...
men jeg jobbet hver dag, bodde hjemme, betalte bittelitt, har aldri hatt studielån..
og hadde faktisk forsikringen på meg selv, men den var på "kun" 8000,- i året selv om jeg var 21 den gangen og hadde 20 % i begynner-bonus!
I tillegg hadde jeg råd å gå på byn/fest minst 1 gang i uken, vanligvis både fredag og lørdag på den tiden....
(siden forspillene varte temmelig lenge den gangen ble det ikke brukt mye penger ute på byn)
....det var tider det...

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata