Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hepp dere tekniske nisser der ute i det landstrakte land
Jeg lurer på en ting..Shortshift til NB.. passer den til NA'en til NB'en ? ser på moss sine sider at det er samme varenummeret til NA, NB og NBFC. Så...hvis jeg nå bestemmer meg for å kjøpe en slik liten sak på Ebay..så kan den passe??
Er vel en kjekk liten sak den der shortshift'en ?
Og jeg regner med at den ikke passer til 6-trinnskassa...så det blir kortvarig glede...men.. got to try it
Passer den så kan eg kjøpe den når du bytter girkasse,, skulle tro det passer , er det ikkje samme girkassen på disse na og nb då..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Kan vera eg setter inn en ordre fra ebay selv, de koster jo ikkje så mye der då.... ca 40 usd
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
michael kan du ikkje kjøpe med en extra så spleiser vi på frakten,
De selger short shift til 6 gir på ebay også, eg fant i allefall dette når eg søkte på ebay etter short shift
Mazdafreaks wrote:michael kan du ikkje kjøpe med en extra så spleiser vi på frakten,
no problem
fikser det i morgen.. Bestiller en ekstra da jeg
eller har du best? Så meldingen din noooe sent.. var jo posta rimelig samtidig litt tidligere så jeg. Følger ikke med vettu..huff
Legg med en extra du,, Er behagelig med short shift,, bare send meg en pm du med pris så sette eg inn kroner på kontoen din,,
Er det mulig å slenge seg med på bestillingen? har fått en skikkelig irriterende vibrasjonslyd i den originale spaken, virker løs.. må holde på den for ikke å bli gal av irritasjon når jeg kjører. Er dette en kjent feil?
rallyroger wrote:Er det mulig å slenge seg med på bestillingen? har fått en skikkelig irriterende vibrasjonslyd i den originale spaken, virker løs.. må holde på den for ikke å bli gal av irritasjon når jeg kjører. Er dette en kjent feil?
Har du aluminium gearkule? Dersom du har det så dra til pin skruene rundt kula så kommer det seg
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red