Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nok en idiot har lukeparkert bak bilen min og skubbet borti fangeren min Jeg føler dette hender meg minst en gang i uka!! Tidligere har det bare vært poleringsriper og litt små hakk, noe som man kan leve med og fikse med litt rubbing. Nå har de klart å skrape vekk en del lakk.
Likevel føler jeg det ikke er nok skade til å lakke om fangeren. Bilen som påførte skaden stod fortsatt parkert bak meg i morges, med min røde lakk på sin front fanger. Jeg har tatt bilder av skadene og la igjen en beskjed på frontruta hans. Det jeg lurer på er hva omlakkering av bakfangeren på mx5 koster. Da har jeg noe slags utgangspunkt for godtgjørelse.
Er jeg smålig som henger meg opp i småriper ? 8O
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Var en som rgga på meg og stakk av i går. Fikk en bulk i framskjermen.
Heldigvis var det en som så det og sa i fra til meg..
Jeg fikk reg nr og navn og nr til vitnet. Så ringte jeg politiet.. Så ordna saken seg.
Nå har jeg en ferdig utfylt skademelding som skal leveres forsikringsselskapet. Er vel bare å bestille time hos Mazda igjen da..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Pelle wrote:Hadde ikke du en liten grevlingbulk der fra før. Får vel ordna det på samme?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
du kan jo sjekke med carsmart, de holder til ett eller annet sted i oslo men vet ikke helt hvor. de skal klare å fikse slikt for ikke en alt for dyr penge.
har venner som har brukt de i befgen og vært veldig fornøyd
synes absolutt ikke du er smålig! synes du raskt bør forsøke å få en avtale om at eieren av den andre bilen tar regninga. helst skriftelig.. slik at du ikke blir sittende med skjegget i postkassa etter at eieren av den andre bilen har vasket bort bevisene. nekter personen er det kanskje like greit å anmelde..
men kommer nok langt med bildene også om du fikk med reg.nr og lakken på fangeren på ett og samme bilde +vitne