Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har akkurat montert inn short shift i lille tyttebæret mitt...
ojoj så tøft:)
Fikk en vanvitti herlig og presis gir følelse...
Eneste kjipe var at første som skjedde var at girkassa låste seg i revers:/
Men heldigvis lett å fikse
Kan varmt anbefale short shiftern;)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Fikk en stk short shift i postkassa i dag eg også, passet utmerket fra na på nb, litt måtte eg gjøre men, er mer morsomt å kjøre nå, såg også at eg må bytte denne tetningsgummien den som er nederst, Nå som det er en varm føn vind ute så stikker eg å tar meg en kose tur,,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Har vin xxx103530 på sveitser'n min, så mulig mottagelig for denne feilen jeg óg. Hvis ikke denne "5-R"-stanga i girkassa er byttet engang tidligere da..
Feltreparasjonen så jo enkel og grei ut da *kremt!*... Bare å jekke opp bilen og røre rundt inne i hullet til reversbryteren med et 7,5cm langt skrujern til du hører et metallisk "klikk".
Greit å komme på når man står der i regnet og har rygget seg fast 8O