Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
flyinmiata leverer også clutch sammen med turbo kitet??
hva med bremser da? klarer de org bremsene så mye HK ??
vil helst ha et turbo kit som ikke ødelegger bilen helt i løpet av de første årene etter konverteringa.
de har clutch pakke der ja, må bestilles utenom. Har en på vei over nå, gleder meg til å teste den ut
Hodbarheten på motoren er ikke no prob, men du må regne med at diffen tar føyken, og at du før eller senere bør overhale / bytte girkasse. disse er ikke så veldig lett å skaffe billig lenger. Bremsene orgnialt holder vel sånn ca en runde på rudskogen, kanskje to
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
kjørte på rudskogen i fjor sommer ,har greddy turbo. har orginale bremser , kjørte 4x10-15 runder ikke no problem med bremsene,men som sagt kjørte først en gang på ca 10 runder ,tok så en pause på rundt 25-20 min deretter en runde til + 2 til m samme pause imellom,gikk som bare det det
Mvh oddbjørn
Jeg sendte mail til greddy i helgen, for og prøve og få tak i papirer de eventuellt måtte sitte på TÜV osv, men fikk dessverre ikke svar i dag... får smøre seg med tolmodighet.. (mangelvare hos meg :§ )