Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har da fått tak i hva som sjekkes på serviceintervaller fra 70.000 til 200.000km. Tror jeg fikk med alle mellom der. Bare lufter idèe`n om det er noen her som kan ha noe nytte av det? Har også noe tekniske data om motor,innsprut,understell og diverse. Dette er hva verksteder har.
Noe interesse for at jeg skal legge det ut her? Hvis ikke gidder jeg ikke, så mye arbeid.. Derfor jeg spør før jeg gjør noe
er annerledes enn de andre som ligger ute på nedlastinger.
Skal prøve å få scannet inn imorra, da jeg har skrevet de ut, har de ikke på pc`n.
Derfor det blir litt arbeid. Har også skjema over motorstyring, og diagnose-tall. Dere har vel vært borti det å koble til en prøvelampe og telle blink? Jeg har hele listen + Hvordan nullstille. Sikkert mye gammelt nytt jeg kommer med, men får håpe det er noe nytt å.
Dette er for miata, jeg mener å huske det var egen for MX-5 å. Så jeg skriver ut de å, hvis det er det.
En ting jeg glømte å si, var at dette er for 89-93 modellene. Det var dumt av meg, men jeg kan få tak i for nyere modeller å. Men det må bli til uka.
Har skannet inn bildene, men jeg må organisert litt. Er det noen som kan legge de ut for meg? Jeg har bare mulighet til å legge de ut på imageshack, og da blir de borte etter en stund.
Er ute i huset å pusser opp, men kommer vel inn om en times tid. Da skal jeg legge de ut.
:Dette ble lagt inn som bilder, da dette ble det enkleste for meg. Setter stor pris på hvis noen laget dette til ett PDF dokument eller lignende, og kanskje hoster det for meg. Disse kommer til å dette ned etterhvert, men er lagret stasjonært hos meg.
Kanskje det blir en belønning på dere hvis dere ordner til PDF og hoster det, tjaa.. La oss si jeg finner for nyere miata, og for mx-5?
Og jeg har ikke lest igjennom, så ta å les servicen NØYE og hør med de andre på forumet hvis det er noe som høres/ser rart ut.
Glimrende. disse var jo supre. lettere å utføre servicene selv. bare huke av. hadde planer om å gjøre alt selv(det mest) men dette forenkla jobben enda mer.. morro
Da er det bare å printe ut og starte.
mx5-miata ordner vel plass til pdf dokumentene
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Ååå? Har du en 89-93 modell som har gått under 80km ? Husk at disse servicene er for 89-93 Miata. Men kan sikkert ta med de før 80k km, neste uke å jeg.