Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ROTA D2 17 x 8.5 +20/+25/+30/+35/+40/+48 4h x 100
Lurte litt på dissa felga, men vil ha så mye kant som mulig, uten at det stikker for mye utafor.. di finnes i 17 x 7,5, 17 x 8 og 17 x 8,5
innpress står på toppen Bilen vil bli rimelig stiv.. så vil jeg at det skal være mindre kant foran enn bak..
Mvh
Marius[/img][/list]
Spørs hva innpress da, men bør kunne få på 8*17 i allefall med litt vals. men er det fordel med for breie da, hva med sporing... 9*16 skal gå uten store problemer,,,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Dette med hjul, er vel opp til hver enkelt, eg byttet mine 7,5*17 mot 7.5*18 og angrer ikkje i det hele tatt blei frarådet å gå for 18 men det er det smarteste eg har gjort, o sporing og sitter som f, og styringen kan vel ikkje bli mer presis enn dette, sporer mer med 15 tom vinterhjul min...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
sporer lettere med feil innpress også som ofte brede felger må ha for å få de innenfor skjermene,
prøvde en NB med standarddim før jeg kjøpte min bil og denne trakk mye til sides på småsporete vei.. var derfor litt skeptisk til sokkene som sto på min bil da jeg kjøpte den (225/40 16) ble kun positivt overasket, min bil sporer mye mindre enn den NBen..
tror nok mesteparten ligger i dekktype, hjulvinkler og innpress..
Kjører med Michelin Pilot Exalto i standard dim. Hjulparet foran er fra -04 og bak fra -05. I høst da jeg skifta tilbake til sommer dekk, etter en uke med pigg, klarte jeg å bytte så de nye kom foran og de gamle bak. Det spora no` helt inni hampen. Vanligvis er det en drøm og kjøre på disse dekkene.
Bumper denne tråden eg, er ute etter brede felger til min gamle kjerre, har nå 7x16 og det fyller ikkje nok ut i hjulbuen. vil gjerne ha noen felger med kant, har sett noen fete men ikkje noen som gjør meg helt fornøyd, liker de som er på dette bildet, disse er passe brede og store, kommer nok til å bytte til denne fronten også når økonomien er klar til å hellakke bilen.