Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tenkte jeg skulle høre om det var flere fra bergen som skal på Gatebil treff i rudskogen 14-16 Juli?
Jeg skal, så det hadde jo vært litt artig og sosialt å reist sammen bortover...kanskje?
Vet det er en stund til, men jeg gleder meg som en unge allerede, har aldri vært på det før..
Og hadde vært stili å dradd så mange som mulig, og fått med folk fra hele landet.. Et stooort miata-treff i gatebil-treffet? hehe.. Jeg bare foreslår..
Eg prøvde å få i stand noe slikt i fjor, men dårlig oppmøte her i fra, hadde håpet klubben hadde fått satt i stand en stand eg..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Nå er jeg bortskjemt og bor midt i mellom Vålerbanen og Rudskogen, og er på alt mulig av treff. Mest som tilskuer så sant jeg har fri, men det hender jeg kjører hvis det passer sånn.
Jeg vil derfor anbefale flest mulig til å ta turen på Japsetreffet i steden. Gatebil blir, etter min mening, for stort. Så jeg parkerer på "gjesteparkeringa" de gangene jeg er der.
Håper våre venner i Datsun-miljøet drar i gang et treff i August i år også! Stor suksess i fjor! Synd ikke fler med MX-5 møtte opp.
Vi kan vel møtes når dere kommer til østlandet? Kjipt å kjøre aleine. Hadde vært sinnsykt rått å kjørt kolonne innover, og fått holdt av plass til oss!
Eg blir med vis dere klarer å få plass vi kan stille ut bilene våres. ellers så gidder eg ikkje dette stresset med å kjøre milevis for å få parkert, da stikker eg heller med en vw clubb og diesel kjerra..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..