Rudskogen!
Moderator: Styremedlemmer
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Status: Offline
jeg vet at på rudskogen under gatebil arrangementet så er det mange som camper å slikt nede på gresplenen som ligger ved banen kunne jo kanskje fått til med å sagt ifra til arrangøren at vi har lyst til å stå som klubb
samlet på plenen der liksom.. bare et forslag...!
men iallefall på japsetreffet som også er på rudskogen burde vi stå som stand oppe ved banen
da er det ikke så mange biler å ikke så stappa kan jo hende det hadde gått...

men iallefall på japsetreffet som også er på rudskogen burde vi stå som stand oppe ved banen

- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
Fint med telt samling ja åsså hadde det jo ikke vert det dommeste å fått en plass nermere bana å vise frem bilene våre da
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
eg è med så sant eg vet det i god tid og klarer å koordinere mde jobben.
Som nevnt tidliger har jo dette vært prøvd før uten hell, men hvis noen tar ansvar og fikser enten gatebil eller japsetreffet hadde det var kult.
Tror også som nevnt tidligere at det er større sjanse for å få stand hvis vi reiser på japsetreffet.
Som nevnt tidliger har jo dette vært prøvd før uten hell, men hvis noen tar ansvar og fikser enten gatebil eller japsetreffet hadde det var kult.
Tror også som nevnt tidligere at det er større sjanse for å få stand hvis vi reiser på japsetreffet.
-
- SunburstYellow
- 500 RPM