åssen er dem på leveringstid osv? er ikke noe lignende buethe motorsport?
regner med at jeg får det bestilt til jobben i Sverige,så slipper vel endel moms osv på delene..

mvh
B-rover
Moderator: Styremedlemmer
Har vært i butikken hans i tyskland , og han virket absolutt seriøs. Ryddig og ren butikk selv om det sto 2-3 biler der til modifisering..B-rover wrote:
Jeg har også besøkt Ingo i butikken hans i Tyskland. Kjøpte bl.a. eksonsanlegg med doble potter bak, JR FreeFLow katalysator og diverse småting. Han gjorde forsåvidt et greit inntrykk dengang, men for å være helt ærlig unngår jeg så lang som mulig å handle hos han.EspenSort92 wrote:Har vært i butikken hans i tyskland , og han virket absolutt seriøs. Ryddig og ren butikk selv om det sto 2-3 biler der til modifisering..B-rover wrote:
Er vel ikke alle priser som er helt konkuransedyktige.
Dette stemmer bra med mine erfaringer også. Selv om jeg presiserte i bestillingen at tysk moms ikke skulle legges til kjøpesummen, var det likevel lagt til i fakturaen og trukket fra mitt Visa-kort.HansT wrote:
Han er langt fra seriøs når det gjelder å trekke fra tysk moms. Jeg har nemlig også handlet flere ganger senere hos han, og han har rett og slett spillt dum de gangene jeg har bedt om at han trekker fra Tysk moms, og unngår å trekke dette konsekvent. Til sammenligning har jeg ALDRI hatt problemer med dette når jeg handler med firma i England.
Jeg vil ikke med mitt innlegg lenger oppe kategorisk si at du ALDRI må handle hos ILMotorsport, og personlig kan det nok hende at jeg "til nøds" handler hos Ingo igjen. MEN, dersom jeg finner samme vare hos andre vil jeg nok foretrekke å handle der istedet.B-rover wrote:okai,takk for alle svar, prøver å finne fanger ett annet sted heller jeg da
mvh
B-rover
tydelig at andre ikke har samme erfaringer som meg.. men hvis du vurderer å kjøre ned, så er det jo større mulighet å kontrollere kjøpet selv..B-rover wrote:okai,hvor i Tyskland er det denne butikken ligger?
er jo ikke redd for å kjøre ett stykke jeg så![]()
mvh
B-rover