hardtoppen knirker som bare det, kjørte fra oslo til bergen 23 des med senket og stivet bil. Oppdaget mange nye knirkelyder på den turen.
Men det er jo utrolig artig å kjør om vinteren og, så får bare leve med det.
Oi Oi Oi så gøy!!!!
Moderator: Styremedlemmer
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
Hardtoppen min knirker aldri uansett kor aktift eg kjører...
Kjører med senka å stiva bil eg og
Kjører med senka å stiva bil eg og
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Beklager Hans, den tok meg lang tid å svare på.
Det er en 1,6L 110hp - ga den en godvask med svampen i går, så nå skjinner den igjen etter å ha blitt gradvis mer møkkete over de siste ukene.
Jeg kommer faktisk ikke over hvor morro det er å kjøre om vinteren.
Trenger ikke den store hastigheten heller, da er det mer kontroll når jeg finner på fant og røveri i svinger og på parkeringsplasser.
Har veldig lyst å ta meg en tur til vestlandet når årstiden tillater det. Det å kjøre i fjordene der borte uten tak må være en veldig spesiell opplevelse.
Det er en 1,6L 110hp - ga den en godvask med svampen i går, så nå skjinner den igjen etter å ha blitt gradvis mer møkkete over de siste ukene.
Jeg kommer faktisk ikke over hvor morro det er å kjøre om vinteren.
Trenger ikke den store hastigheten heller, da er det mer kontroll når jeg finner på fant og røveri i svinger og på parkeringsplasser.
Har veldig lyst å ta meg en tur til vestlandet når årstiden tillater det. Det å kjøre i fjordene der borte uten tak må være en veldig spesiell opplevelse.
-
- Status: Offline