Cab + bur = bra!

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
cartman
Site Admin
Site Admin
Posts: 476
Joined: 14 Sep 2005, 02:00
Location: Sarpsborg
Status: Offline

Cab + bur = bra!

Post by cartman »

User avatar
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1778
Joined: 22 Apr 2004, 02:00
Location: Hardanger
Contact:
Status: Offline

Post by Mazdafreaks »

Hmmm ekkelt å se på, hmmm tror ikkje style baren min ville holdt her.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Post by arildh »

Når jeg ser dette vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på innkjøp av ekte veltebøyle, stol og seler.

Cartman: Siden du har "litt" kjennskap til Rudskogen.
Hvor på banen er det typisk at biler ruller ?
Jeg vil tro at det er i skrens i enden av langsvingen ?
Jeg har vel kun sett det skjedd en gang og det var på Gatebili fjor hvor den Mustangen rullet på kontra ut fra langsvingen (og inn i publikum).
User avatar
cartman
Site Admin
Site Admin
Posts: 476
Joined: 14 Sep 2005, 02:00
Location: Sarpsborg
Status: Offline

Post by cartman »

arildh wrote:Når jeg ser dette vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på innkjøp av ekte veltebøyle, stol og seler.

Cartman: Siden du har "litt" kjennskap til Rudskogen.
Hvor på banen er det typisk at biler ruller ?
Jeg vil tro at det er i skrens i enden av langsvingen ?
Jeg har vel kun sett det skjedd en gang og det var på Gatebili fjor hvor den Mustangen rullet på kontra ut fra langsvingen (og inn i publikum).
Mustangen "mitt" på langsiden ble felt av høyt tyngdepunkt og at den gikk sidelengs ut i sandfellen.
Så var det en 911 (Løpsbil) som gikk på taket etter sving 2, men det var fordi bakhjulet tok tak i en konkurent, og spant oppover den, slik at den gikk på taket.
Har selv berget en S40 som taket i slaker'n, han tok apex alt for tidlig, slik at høyre forhjul brukte curbs'en som springbrett, og havnet på taket.
Det gikk en Quattro på taket i utslippssvingen for noen år siden, også.
Det har også vært en bil på taket opp fra slakter'n, akkurat over kulen.
Så det er ikke noen typiske utkjøringssteder. Men enden på langsiden er utsatt, siden det er en av de raskere svingene på banen. Men på en annen side, er folk klar over det, og kjører roligere der.
Flest avkjøringer er det i Slakter'n, uten tvil.
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
Post Reply