Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ikke noe problem å la bilen stå ute i snøvær.
Prøv uansett å koste av så mye så mulig. Ikke noe kjekt hvis det slår om og blir mildvær. Vet ikke hvor gunstig det er for tak og bakrute med 20cm søkkvåt snø!
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Flytt fra norges største kulde og snø høøl. mitt tips..
Ellers er jo sånn top cover sak som jeg har brukt før jeg fikk garasje så jeg slapp å skrape is. finnes universale som sikkert er litt store til mx5en eller egne som har perfekt passform
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Hmmm snør som f her i odda også, må måke flere ganger om dagen, og min bil er da heller ikkje noe god på dette føre, tror fm suspension kit egner seg best til sommer eg..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
MX5 må jo være den perfekte vinterbilen. Nå kjører jeg riktig nok en 2001 modell med orginal demping og hardtopp, men denne bilen er jo bare mosrsom å kjøre nå på vinteren. Det tar jo også bare noen få minutter å få kupeén skikkelig varm.
top cover er jo greit det... men ikke når det blir litt mildvær for så å fryse på igjen uten at du har hatt tid å fjerne det... da kan du glemme bilen til det igjen er mildvær...
coveret er da frosset fast på stort sett hele bilen....
Følg med på værmeldingen, og få snøen vekk før mildvær i alle fall...
Ville mye heller ha snø enn den vinden vi har her i nord nå, for den er sterk!!!!
Melkøya, der statoil bygger ut i hammerfest, blir nå evakuert..... 1100 arbeidere må bli forlagt andre steder..... Skulle ha vært på jobb der nå, menalt av båter og fly til hammerfest har vært innstilt siden tirsdag.