Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
morten-99 wrote:Er ikke mye som skal til for å få ett aldri så lite med Mx`3n når det er snø
Det der resulterer i permanent ban fra forumet
Ikke du som bestemmer det
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hehe har forandret meining anngående dekkene mine, nå er plutselig bilen min blitt god på vinterføre, merkeligt igrunn, så nå har eg vert på en 2 timer lang kosetur, og kommer eg ikkje opp noen plass som ikkje er brøytet så er det bare å rygge, trodde var for de med fwd eg, men funker på min mx5 også,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:Hehe har forandret meining anngående dekkene mine, nå er plutselig bilen min blitt god på vinterføre, merkeligt igrunn, så nå har eg vert på en 2 timer lang kosetur, og kommer eg ikkje opp noen plass som ikkje er brøytet så er det bare å rygge, trodde var for de med fwd eg, men funker på min mx5 også,
Grunnen til at de som har forhjulstrekk rygger er vel for å få bakhjulstrekk (dytte bilen, isteden for å trekke) og for at det blir bedre trykk (motoren er jo forran) på drivhjulene. At det samme funker men en bil med bakhjulstrekk funker syns jeg er rart..
But if you say so...
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
En sekk med strøsand i bagasjerommet gjør mye for at bilen skal komme bedre fram i snøen. Litt mye motor i forhold til vekta på bakhjula gjør at man sklir også når man ikke ønsker å ha det moro.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
volvo 360 som vinterbil = gøy når det er glatt nok..
kort som en golf 2. bra vektfordeling og rwd. jo.. den koster under 5000kr så det er ikke så farlig med den heller..
subbe grøftekanter ville jeg ikke gjort i mx5en