Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har nettopp kjøpt vinyltop m/oppvarmet glassrute fra Cabrioworld, hvor det medfølger to reimer som skal festes til bakerste bøyle for å stabilisere toppen. Det jeg lurer på er hvordan disse skal monteres da vedlagte instruksjon er d å r l i g Har søkt litt på miata.net der en hadde gjordt følgende: Ende med metallring festes/skrusfast mellom rainrail og metallskinne. Ende uten ring legges nesten en gang rundt bøyle. Det tas hull i reim og underside av bøyle. Reim poppes fast. Han klagde imidlertid på at reimen fikk en vridning som ikke så pent ut..
Er det noen som har montert disse reimene, hvordan ble det gjordt og hva menes om resultatet???
Håper på snarlig svar da gammel top er av og jeg er klar til å montere
Jeg dreit i å montere disse reimene. Det tar ca. 2 sekunder å manuelt skyve bøylen tilbake når man tar opp toppen.
Et annet godt spørsmål er jo hvordan innertrekket i taket skal festes... Jeg endte opp med å klippe det av.