Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har drivi og surfe litt rundt på forumet.for jeg lurer litt på hva slags softtop jeg har.er det mange typer??den ble montert før bilen kom til norge fra usa,så den er helt ny.det er ikke vinyl vertfall.er et ganske tykkt stoff,som liggner litt på båtseil og det er helt mykt.noen som vet noe ut i fra beskrivelsen min??? har ikke bilde enda desverre-men er med glassrute.hvis noen vet hva slags topp det er så blir jeg glad :lol:skulle gjerne hatt noen tips,om hvordan jeg skal holde den like fin som nå og??
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vinyl er nok mest vanlig.
Tror nok en "stayfast" er bedre enn vinyl. Dyrere hvertfall
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Tar jeg ikke helt feil har saab 9-3 cabrio topp i tilsvarende overflate material som "stayfast". Stikk innom en saab forhandler kanskje de ar noen tips ang vedlikehold av toppen
Noen som roter med begreper her... Kalesjen gjeile snakker om er mest sannsynlig en canvas-kalesje. Stayfast er en type canvas, ikke et annet spesifikt materiale. Altså kan man bruke produkter beregnet for canvaskalesjer på både Stayfast og "vanlig" canvas.
Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler
2015 MX-5 Jet Black 1,5 Sport
KnutH wrote:Noen som roter med begreper her... Kalesjen gjeile snakker om er mest sannsynlig en canvas-kalesje. Stayfast er en type canvas, ikke et annet spesifikt materiale. Altså kan man bruke produkter beregnet for canvaskalesjer på både Stayfast og "vanlig" canvas.
Skulle gjerne hatt en forklaring om hva de forskjellige er...
Jeg har et særdeles ubrukt rense- og impregneringssett fra AutoGlym liggende hjemme, fordi jeg ikke tenkte på at det var forskjell mellom fabric og vinyl. Stupid me....
Hmmm, bruke det på båten kanskje?
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
John_91BRG wrote:Jeg har et særdeles ubrukt rense- og impregneringssett fra AutoGlym liggende hjemme, fordi jeg ikke tenkte på at det var forskjell mellom fabric og vinyl. Stupid me....
Hmmm, bruke det på båten kanskje?
Kanskje jeg kan få kjøpe få kjøpe det billig av deg
MVH:)
Med vennlig hilsen
Oddi395 Medlemsnummer: 395
Miata 1991 Classic red
Peugeot 208 2014 Miataen