Som subject sier.
Har noen skiftet foringene som diffen henger i ?
Og HVORDAN fikk dere i så fall ut foringene ?
Jeg slet i 3 timer i går med alt jeg hadde av verktøy og fikk ikke rikket de f****** foringene en mm.
Hele diffen er ute så jeg har god plass til å hamre i vei men det hjelper lite når de sitter som sveiset. Jeg prøvde også å borre de ut uten noe snev av hell.
!@##&%%!!!!
Har noen skiftet foringer i oppheng for diffen ?
Moderator: Styremedlemmer
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Status: Offline
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Takk for tipsene!
Det er orginale foringer som sitter i og hvis de er likt oppbygd som MS foringen som skal inn så er den allerede delt i 2 halvdeler. Da må i så fall disse være kilt mot hverandre veldig stramt da jeg har fjernet det meste av gummien og prøvd å vrenge stålkappen innover.
Jeg får prøve litt mer i kveld med å kappe av den kanten med vinkelsliper for så å dele ringen med baufil opp i stykker.
Jeg kan ikke skjønne og begripe hvordan folk får til dette uten å ta ut hele diffen (PFF og mellomaksling på) hvis de sitter like godt som mine gjør.
Det er orginale foringer som sitter i og hvis de er likt oppbygd som MS foringen som skal inn så er den allerede delt i 2 halvdeler. Da må i så fall disse være kilt mot hverandre veldig stramt da jeg har fjernet det meste av gummien og prøvd å vrenge stålkappen innover.
Jeg får prøve litt mer i kveld med å kappe av den kanten med vinkelsliper for så å dele ringen med baufil opp i stykker.
Jeg kan ikke skjønne og begripe hvordan folk får til dette uten å ta ut hele diffen (PFF og mellomaksling på) hvis de sitter like godt som mine gjør.