Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dette trekket har jeg liggende i bagasjen, og der ligger det godt... =)
Jeg tar meg aldri tid til å ta det på når jeg kjører, og når jeg parkerer tar jeg alltid taket opp så det hadde isåfall blitt mye av og på med dette trekket...
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Petter wrote:Jeg har kjøpt en Miata -93 modell som mangler trekket til soft-top'en. Bør jeg prøve å kjøpe et nytt (noen som vet pris?), eller satse på denne:
Petter wrote:Jeg har kjøpt en Miata -93 modell som mangler trekket til soft-top'en. Bør jeg prøve å kjøpe et nytt (noen som vet pris?), eller satse på denne:
Jeg synes boot-coveret gjør utrolig mye for helhetsinntrykket. Bilen blir liksom litt mer ekslusiv. Jeg bruker det på varme sommerdager når det ikke er fare for regn. Setter det på om morgenen og tar det av om kvelden. Setter selvsagt opp taket når jeg parkerer i sentrum.
Kanskje litt upraktisk likevel, men nå har ikke jeg skaffet meg denne bilen av praktiske grunner
Mitt cover fulgte bilen. Selv om det er et bra produkt , så er 175 pund en helt uaktuell pris for et stykke vinyl. Du får jo en helt ny softtop for denne prisen hos cabrioworld.
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
indahla wrote:Dette trekket har jeg liggende i bagasjen, og der ligger det godt... =)
Jeg tar meg aldri tid til å ta det på når jeg kjører, og når jeg parkerer tar jeg alltid taket opp så det hadde isåfall blitt mye av og på med dette trekket...