Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
så litt flatt ut, skal få til ett bedre bilde den er iallfall vinkla mot passasjer, også mot fører på andre sia
EDIT:
sånn..
Noen som har noe annet custom å vise frem?
- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
har vel lagt ut bilder av dørsidene mine før, men siden du spør om bilder så får jeg vel kaste ut noen.. disse dørsidene er bygd opp helt fra grunnen av forrige eier.. kansje ikke helt gunstig med lyd når noen sitter i setet (har jeg hørt av personer som kan mer om stereo enn meg) men jeg synes lyden er grei den..
så foresten bra ut den dørsiden din meSs.. er det den orginale øverdelen som du har trekt om med skinn/skai, eller har du støypt opp hele overdelen fra bunnen av?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jeg har dørpaneler fra Crazyred.com. Bestillte de sammen med setetrekkene mine som også har denne fargen. Kanskje ikke verdens mest spennende dørpaneler, men en god oppgradering fra de originale synes jeg. Og så er de i skinn
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
mojo-91 wrote:Jeg har dørpaneler fra Crazyred.com. Bestillte de sammen med setetrekkene mine som også har denne fargen. Kanskje ikke verdens mest spennende dørpaneler, men en god oppgradering fra de originale synes jeg. Og så er de i skinn
Fikk du disse tilsendt og montert selv (både seter og dørpanelene)? Pris?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Jeg kjøpte for et par år siden da crazyred hadde høstsalg. Betalte $450 for setene og $120 for dørene. De er trekk i skinn som erstatter de gamle. Gjorde jobben selv.
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Jeg har tenkt på nye (har ikke fra før) skinnseter til min NB, men har trodd at det ble veldig dyrt..
Noen som melder seg frivillig til å hjelpe meg med dette (mot betaling selvfølgelig)...??? Jeg har nemlig 10++ tommeltommer (tror jammen jeg har noen på bena også)
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv