Jeg har en 1991-modell som jeg steller veeeldig fint med - den står inne om vinteren, og jeg kjører den til og med minimalt (ikke) i regnvær. Jeg kjøpte den for 2 1/2 år siden, og da var den nyoverhalt - nylakkert og ny kalesje. Problemet mitt er at han som hadde den før meg og som "restaurerte" den, nok var mer opptatt av utseendet og mindre opptatt av funksjonalitet. Han har nemlig tetta igjen (lakka og sparkla) dreneringshullene i kanalene, og dermed blir vann liggende og skvulpe inni dem. Dette har medført at det har rustet hull i begge kanalene. Som nevnt er bilen kun utsatt for væte i forbindelse med vask, så dette er alvorlige greier for meg.
Hva skal jeg gjøre?
Er det noen her eller noen som kjenner noen som kan fikse dette for meg. Med det mener jeg fikse drenering og lakkere kanalene igjen?
Jeg vurderer å ta kontakt med den forrige eieren, men siden det til sommeren er 3 år siden jeg kjøpte den, føler jeg det er litt seint å klage

Jeg skal ta ut bilen for sesongen like før påske, tenker jeg. Jeg gleder meg som en unge, men rusten legger en viss demper på entusiasmen.
Forslag og/ eller tips til et sted jeg kan få fikset dette for en rimelig penge?
Tor