vet mazda har vært harde mot de som ikke har norske mx5/miataer så jeg må bare spørre for sikkerhets skyld om de som måtte ha importerte biler også er velkommen?

men fra spøk til alvor.. hyggelig at mazda inviterer klubben med på noe sånnt..

Moderator: Styremedlemmer
Høres unektelig gøy ut! Skal prøve å få det til jeg også.EspenSort92 wrote:Regner med jeg klarer å komme meg over jeg også.. har veldig lyst! (og har aldri vært på tusenfryd før heller..)
kanskje noen flere fra vestlandet som vil kjøre ilag?
Nærmere opplysninger om deltagerpåmelding vil komme nærmere arrangementet...sa GeirMerlot95 wrote:Høres unektelig gøy ut! Skal prøve å få det til jeg også.EspenSort92 wrote:Regner med jeg klarer å komme meg over jeg også.. har veldig lyst! (og har aldri vært på tusenfryd før heller..)
kanskje noen flere fra vestlandet som vil kjøre ilag?
Kom det noe svar på Jeanets spørsmål om passasjerer også fikk komme gratis inn?
Er vel plass til en liten kar i gabasen, er det ikke...?knut wrote:Jeg kan ikke la det passere (sorry) passasjerer?
Sikkert flere enn meg som har med passasjer, og da blir det jo snakk om flere passasjererknut wrote:Jeg kan ikke la det passere (sorry) passasjerer?
Det er ikke 100% sikkert, men det blir nok gratis inngang for passasjer også..Fred93LE wrote:Jeg kommer om det blir gratis for passasjer også.