Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Flere produkter kommer, men det er dessverre VELDIG mye å legge ut, og mange biler i vårt sortiment. Er det noe spesielt dere savner på våre nettsider?
Det var kult. Men var jo lite informasjon, ikke så rart når det er mye å legge ut. Men jeg hadde aldri bestilt noe sånt uten å vite f.eks. om det skal passe 100%, om det kommer ferdig til lakk osv. osv.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Dalton wrote:Kan noen si meg hva som er fult body kitt? Ser ut fra bilde at det er front fanger og side skjørt, men er det bak fanger også med i dette?
Jeg likte Dette settet ganskje bra...
Syns ikke det settet var noe pent jeg, men smaken er som baken..
Burde også være mulig å prute ned prisen til litt over 7000,-
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
friskus wrote:Jeg syntes heller ikke det så noe bra ut. så litt ut som sånn 70-80 talls film med fremtidsbiler.
Ikke så ulik nei..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Våre styling kitt innholder frontfanger, bakfanger og sideskjørt hvis ikke annet er nevnt. Det finnes dessverre ingen styling kitt som er 100% tilpasset, men det er over gjennomsnittet god passform på disse kittene.
Lakkering kommer i tillegg!.
Det er fult mulig å bestille kun frontfanger, sideskjørt eller bakfanger til kittene vi selger! send mail til ordre@tstuning.com