Til dere som bruker HT om vinteren
Moderator: Styremedlemmer
Til dere som bruker HT om vinteren
Bare et spørsmål til dere som kjører med Hardtop om vinteren: hva gjør dere med cab'en? Lar dere den ligge nedfelt i bilen eller tar dere den av?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- MagnusAntony
- 7200 RPM
EspenSort92 wrote:ligger nedfelt hos meg og..
Ok, jeg klarte ikke dy meg!!! DEN var så åpenbar den! Ikke mere tull fra meg nå.. No more Offtopic.indahla wrote:Blir den ikke stiv?
Bare husk å brette ned vinduet rett, så tror jeg det skal gå bra..
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
Gratulerer med dagen.RotaryPower wrote:Altså, spørsmålet var til de med hardtop.. Har du det, Steffen?steffen wrote:Ligger nedfelt, ikke noe problem det
Noe som har gått meg hus forbi?
Hvis du ser på min bil under prosjekt ser du at jeg har glassfibertak på min bil. (Den er laget av glassfiber, right?)
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
RotaryPower wrote:EspenSort92 wrote:ligger nedfelt hos meg og..Ok, jeg klarte ikke dy meg!!! DEN var så åpenbar den! Ikke mere tull fra meg nå.. No more Offtopic.indahla wrote:Blir den ikke stiv?
Bare husk å brette ned vinduet rett, så tror jeg det skal gå bra..
ikkje så lett å brette vinduet på nb,

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
-
- Moderator
Hyggelig å se at noen bruker koffertenRotaryPower wrote:EspenSort92 wrote:ligger nedfelt hos meg og..Ok, jeg klarte ikke dy meg!!! DEN var så åpenbar den! Ikke mere tull fra meg nå..indahla wrote:Blir den ikke stiv?

Det jeg tenkte på var vel om den ikke ble ødelagt av å ligge nedbrettet over så lang tid... Men virker jo ikke sånn.
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Ulykkeshistorie
Bare ikke vær like dum som meg... Var en fin vinterdag, så jeg tok av hardtoppen for å kjøre en tur. Stoppa og skulle gå fra bilen en times tid og dro opp taket. I masse minus. Etter at taket var oppe, så jeg ei stor flenge i bakruta. Det er vel heller ikke noe problem for snobbene med glassrute
men jeg tenkte jeg skulle nevne det.
Jeg er dog usikker på om flenga kom da jeg dro opp taket/igjen glidelåsen, eller om flenga har kommet fordi jeg har lagt ting oppå ruta i løpet av vinteren...
Velvel, hva foreslår herrene? Helt ny softtop, eller går det an å bare skifte ruta/bakerste delen?
Martin

Jeg er dog usikker på om flenga kom da jeg dro opp taket/igjen glidelåsen, eller om flenga har kommet fordi jeg har lagt ting oppå ruta i løpet av vinteren...
Velvel, hva foreslår herrene? Helt ny softtop, eller går det an å bare skifte ruta/bakerste delen?
Martin
Rød sveitsisk -96 med 90hk. Skryter av: elektriske vindusheiser og blå pluggkabler 
Duct tape is like The Force. There's a dark side and a light side and it holds the universe together.

Duct tape is like The Force. There's a dark side and a light side and it holds the universe together.
-
- Moderator