Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mazdafreaks wrote: ikkje noe problemer med mine 18"
Da kan du sikker hjelpe meg. Hvor mye dekk felger er det plass til før subbing med 40mm senket NB. Vurderer OZ Superlegera i 17" dim med 7" bredde og 35mm innpress, med 215/40/17 Toyo TS1-R dekk. Er spesielt innpress som jeg ikke er sikker på. Er ikke kult å kjøpe dekk som subber heller da.
Oas wrote:Hvor mye dekk felger er det plass til før subbing med 40mm senket NB. Vurderer OZ Superlegera i 17" dim med 7" bredde og 35mm innpress, med 215/40/17 Toyo TS1-R dekk. Er spesielt innpress som jeg ikke er sikker på. Er ikke kult å kjøpe dekk som subber heller da.
Bilen min er senket 40mm og jeg kjører 215/35/18 uten problemer. Ingen subbing. Litt stivt, ja, men ikke noe problem med komforten likevel. Og jeg syns selv bilen er mye kulere med 18" enn 15"/16". Men, smaken er som baken
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Har dim 215/35 eg, og har da sikkert plass til breiere, aldri hatt problemer med subbing i allefall, fant engang på nettet hva man kunne ha av hjul på bilene, men finner ikkje i igjen, tror man kunne ha 225 40 17 på 9 brede hjul, men ikkje sikker nå, kanskje noen andre sitter med denne tabellen til mx5.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
indahla og Mazdafreaks, hva innpress har dere på felgene?
Jeg har orginal 40mm på sommer og 35mm på vinter. vinter dekka kommer lengre ut mot kanten i kjermen og fyller på en måte bedre ut selv om det er 195 brede 15".
Mazdafreaks wrote:Har dim 215/35 eg, og har da sikkert plass til breiere, aldri hatt problemer med subbing i allefall, fant engang på nettet hva man kunne ha av hjul på bilene, men finner ikkje i igjen, tror man kunne ha 225 40 17 på 9 brede hjul, men ikkje sikker nå, kanskje noen andre sitter med denne tabellen til mx5.
Oas wrote:indahla og Mazdafreaks, hva innpress har dere på felgene?
Jeg har orginal 40mm på sommer og 35mm på vinter. vinter dekka kommer lengre ut mot kanten i kjermen og fyller på en måte bedre ut selv om det er 195 brede 15".
innpress?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Inpresset mitt er 38, men skulle ønske å få de lengre ut, så eg handler meg sikkert noen spacere, men er da redd for sporing, har også tenkt på hjulbytte til 9*17,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..