Noen som vet om et ok trekk til å ha over bilen, å hvor det fås kjøpt?
Vet det kan bestilles på nett, men hadde hvert greit med at alternativ.
Trekk til mx5
Moderator: Styremedlemmer
biltema overtrekkspresenning koster 349,- for nylon, og 449,- for polyester, må vell funke greit det da eller? [img]http://www.biltema.no/Archive\Product_i ... -291_h.jpg[/img]
Trekk
De jag har sett på hos Thorshov har bare vert i stor størelse.Scoop wrote:biltema overtrekkspresenning koster 349,- for nylon, og 449,- for polyester, må vell funke greit det da eller? [img]http://www.biltema.no/Archive\Product_i ... -291_h.jpg[/img]
Vilke bil er det passform på dette trekket? Står neppe til Mx-5 i Biltema katalogen.
-
- Status: Offline
Biltematrekk
Jeg har kjøpt trekk hos Biltema (Sandnes), og de har det i forskjellige størrelser, så det finnes de som passer til mx-5 også. Da jeg kjøpte, hadde de bare trekk for biler fra 4.7 m til 5.2 meter... Siden jeg skulle ha trekket over bilen når den står i vinteropplag inne i en hall, kjøpte jeg det, og da tredde jeg det over antenne og hele sulamitten - får litt luft mellom bil og trekk slik
Skal den derimot stå ute i blåsten, er det nok litt lurere å satse på et mer passelig.

Re: Trekk til mx5
Jeg har et trekk jeg bruker på bilen siden den står ute om vinteren.
1. Problemet med antennen løste jeg ved å skjære en spalte i trekket og så forsterke med gaffa. Det fungerer fint. Da står antennen opp og ut av presenningen.
2. Men problemet er at trekket er blitt vått. Vil ikke det da fryse fast i bilen når frosten kommer? Noen som har hatt erfaring med det?
Kanskje trekket jeg har er til innendørs bruk, det var bare noe jeg hadde liggende. Finnes det trekk som ikke blir våte?
1. Problemet med antennen løste jeg ved å skjære en spalte i trekket og så forsterke med gaffa. Det fungerer fint. Da står antennen opp og ut av presenningen.
2. Men problemet er at trekket er blitt vått. Vil ikke det da fryse fast i bilen når frosten kommer? Noen som har hatt erfaring med det?
Kanskje trekket jeg har er til innendørs bruk, det var bare noe jeg hadde liggende. Finnes det trekk som ikke blir våte?