TusenFryd
Moderator: Styremedlemmer
- SunburstYellow
- 500 RPM
- Status: Offline
TusenFryd
Er det fra bergen som skal kjøre til tusenfryd fredag den 28 april?
Har dere planlagt kor dere skal bo og sånn?
Har dere planlagt kor dere skal bo og sånn?
Medlem Nr: 533
1992 mod. Miata Sunburst Yellow 1.6
1992 mod. Miata Sunburst Yellow 1.6
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Jeg kjører på fredag, og har en venninne som skal skjekke priser på comfort hotel mastemyr for meg. Men hvis det er noen som har andre forslag er jeg med. Hadde jo vært gøy å være samlet!
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket Ski hotell (Thon gruppen).Merlot95 wrote:Jeg kjører på fredag, og har en venninne som skal skjekke priser på comfort hotel mastemyr for meg. Men hvis det er noen som har andre forslag er jeg med. Hadde jo vært gøy å være samlet!
Ikke noe lenger fra Tusenfryd enn hva Mastemyr er og det ligger i Ski sentrum. Ikke midt i ingenmannsland:) Kan anbefales
Ja, var inne og skjekket det i går. Ser fint ut også. Takk for tipset!Max_speed wrote:Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket Ski hotell (Thon gruppen).Merlot95 wrote:Jeg kjører på fredag, og har en venninne som skal skjekke priser på comfort hotel mastemyr for meg. Men hvis det er noen som har andre forslag er jeg med. Hadde jo vært gøy å være samlet!
Ikke noe lenger fra Tusenfryd enn hva Mastemyr er og det ligger i Ski sentrum. Ikke midt i ingenmannsland:) Kan anbefales
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Ski er vel ikke akkurat verdens navle det heller, men bedre enn Mastemyr iallefallMax_speed wrote:Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket Ski hotell (Thon gruppen).

indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Sov.. i forbindelse med jobb..StianOppistov wrote:Hmmm hva gjorde du på disse 3-4 timene da, måtte bare spørre. :lolVidar wrote:Ski hotell (Thon) er bra det.
Ganske nytt og fine rom...
Har overnattet der i 3-4 timer en gang..
Opphold (dvs dårlig betalt) over to timer på natta, så har vi krav på rom med hotellstandard..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
-
- Moderator
Klart vi må kjøre ilag! Jeg kan ta kontakt med noen hoteller i morgen og høre litt på priser for oss.EspenSort92 wrote:menne... eg trenger bare et rimelig og trygt sted å parkere/sove... hvor er det?
og skal vi kjøre over ilag? jeg liker tanken på å kjøre med sommerdekk... men ikke over fjellet...
Ang. dekk, er det en annen vei enn fjellet som går an å kjøre?
-
- Moderator
Tusenfryyyyyyd !
Hei på Dere !
Er påmeldt og blir med om ikke jobben kaller !
Kjøre konvoi fra Bergen - Odda - Haukeli - Åmot - Seljord - Notodden -Kongsberg - Drammen - Oslo Vinterbro ( Tusenfryd ). timer ca, 13
Tror det blir bare veier dette kan sjekkes med veivesenet !
Hva er prisen for overnatting fra fredag til søndag ?? Noen som har peil ?
Funny drive Funny time
.......
Kjøre konvoi fra Bergen - Odda - Haukeli - Åmot - Seljord - Notodden -Kongsberg - Drammen - Oslo Vinterbro ( Tusenfryd ). timer ca, 13

1995 Brilliant Black-Miata 1,8 Aircon, hardtop i bilens farge, JR-CAI, CAT, Koni-justerbar, 3point tower brace, ny Stainless steel -Header 4-1 og JR-bakstuss, Low profile-lykter Hella, skvettlapper foran/bak. Dekk Rainsport 205/45/16. El.vindu,sentr.lås
- Miatapowers
- 7200 RPM
Re: Tusenfryyyyyyd !
Høres bra ut, møter dere i odda eg da,Ingo wrote:Hei på Dere !
Funny drive Funny time
.......
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.