Stylebar
Moderator: Styremedlemmer
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Stylebar
Antar jeg korrekt når jeg antar at det ikke er noen i Norge som selger slike polerte dobbelbua stylebarer til MX-5, til normal pris isåfall? (NB, er vel samme men)
Får vel vurdere en IL bestilling til hvis ikke. De er faktisk ikke så dyre på frakt.
Får vel vurdere en IL bestilling til hvis ikke. De er faktisk ikke så dyre på frakt.
- Miatapowers
- 7200 RPM
Style bar er stylebar. Like ubrukende uansett hvor du kjøper de. Men ser bra ut, det gjør de. Står som regel nederst på sidenhvor my det koster i frakt til Europa. Men se øverst om de shipper worldwide først. Om de ikke gjør det kan du alltids sende de et spørsmål om de kan gjøre det om du bataler ekstra fraktkostnad. Eller så kan du bruke Magnum.no. Vet ikke hvor tung en slikt en er jeg, men regner med du må ut med 200-300 kr for å frakte den fra usa til Norge, så kommer fra selger til din adresse hos magnum i new jersey + fra magnum i norge hjem til deg..biXen wrote:Er de duganes? Der du kjøpte din? Blir vel mye frakt der.
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- biXen
- 7200 RPM
Stylebar er kanskje stylebar, men det er tross alt viktig med passform og finish. Skikkelig rollbar er uansett for heavy investering, snakker 10,000 da med installering. Jeg har ikke planer om å rulle rundt heller 
Regner med det blir volum her ja, får se om jeg kan finne ut hva det blir med Magnum. Hvis ikke er det mulig det blir billigere fra Tyskland pga. fraktpris. Ville bestille allslags stasj fra USA til voks og polering av bil, men det kan de ikke sende på fly, og sjøfrakten koster jo fletta. Dumt

Regner med det blir volum her ja, får se om jeg kan finne ut hva det blir med Magnum. Hvis ikke er det mulig det blir billigere fra Tyskland pga. fraktpris. Ville bestille allslags stasj fra USA til voks og polering av bil, men det kan de ikke sende på fly, og sjøfrakten koster jo fletta. Dumt

- Miatapowers
- 7200 RPM
Kostet ca 995 min i frakt, og når den koster 75 usd i innkjøp så er den billigere enn de fleste andre vil eg tro,
passet utmerket, har hatt 2 slike nå både på na og nb.
Eg personlig synest stylebar er nok, eg vil da tro den hjelper mot elt også, den er stiv som f og da må den jo vera bedre enn ingenting,,

Eg personlig synest stylebar er nok, eg vil da tro den hjelper mot elt også, den er stiv som f og da må den jo vera bedre enn ingenting,,
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
- biXen
- 7200 RPM
Mja, men festene gjør at mest sannsynlig vil du bare få den rett i skallen
Så nå at prisen ikke er så verst, hørte med dem om konkret shippingpris, så da får vi se. Vurderer også senking, er ok pris på noe der på Ebay, men mulig å få det billigere i Norge noe av det også tror jeg. Får se om ikke noe av feriepengene går på bilen ja 

- Miatapowers
- 7200 RPM
Vær så snill og senk med kvalitet, det råder eg deg til, har prøvd dårlige og gode sett, og annbefaller sterkt gode, bilen er heilt rå å kjøre med. hadde dårlig. fikk lyst å grine da eg kjørte bilen hjem etter kjøp, første ordren var nytt, kjøpte flying`miata sitt, eg gliser enda da eg kjører. bare kos,
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH