Noen som har denne og vet om den er effektiv?
http://www.ilmotorsport.de/show_details ... =0&count=9
Virka litt lav på sidene.
Noen andre varianter som er å anbefale?
Vindskjerm fra IL Motorsport?
Moderator: Styremedlemmer
Vindskjerm fra IL Motorsport?
Tore Kristiansen
MX-5 - 1997 1.8 - Twilight Blue - født i Japan, oppvokst i Sveits, pensjonist i Norge
MX-5 - 1997 1.8 - Twilight Blue - født i Japan, oppvokst i Sveits, pensjonist i Norge
Den kan vippes opp og ned selvsagt.Paest wrote:er denne nedfellbar eller står den oppe hele tia? lett å ta av/på? fant ut at det hjalp på vinden i nakken å kjøre ned venstre vindu, og la høyre stå oppe når jeg var ute og lufta bilen i dag..
(nede som i åpent og oppe som i lukka)
Ta av? Den blir jo fastmontert.
ToreK: sjekk mx5parts.co.uk. Mulig det er billigere der.
Takk for tipset, gjorde det og det blei ikke mye forskjell gitt, selv om den akkurat er satt ned på mx5parts.steffen wrote:ToreK: sjekk mx5parts.co.uk. Mulig det er billigere der.
99.95 GBP = 1126.74 NOK
144 EUR = 1126.44 NOK
Da spørs det vel bare på frakta.
Tore Kristiansen
- BaktusBror
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 534
- Status: Offline
Jeg har akkurat kjøpt den samme på mx5parts, vær obs på at prisene der er med engelsk moms (VAT), mens ILmotorsport sine priser er uten, så den er billigere hos mx5parts. Hvis du registrerer deg på mx5parts og logger inn før du handler, så kommer prisene automatisk opp uten VAT, og ting ser hyggeligere ut.
Kan forøvrig anbefale den - enkel å montere og veldig effektiv til å være så lav. Et morsomt poeng: Jeg prøvde å heve den 10 cm (kan enkelt gjøres) og da virket den dårligere, så nå er den nede i laveste pos. igjen. Hindrer ikke utsyn i bakspeilet.
Kan forøvrig anbefale den - enkel å montere og veldig effektiv til å være så lav. Et morsomt poeng: Jeg prøvde å heve den 10 cm (kan enkelt gjøres) og da virket den dårligere, så nå er den nede i laveste pos. igjen. Hindrer ikke utsyn i bakspeilet.
Aha, den VAT'en så jeg ikke i farta.... TakkerBaktusBror wrote:Jeg har akkurat kjøpt den samme på mx5parts, vær obs på at prisene der er med engelsk moms (VAT), mens ILmotorsport sine priser er uten, så den er billigere hos mx5parts. Hvis du registrerer deg på mx5parts og logger inn før du handler, så kommer prisene automatisk opp uten VAT, og ting ser hyggeligere ut.
Tore Kristiansen