Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg skal dit å lufte håret om ikke noe skulle skjære seg før den tid.
Info og påmelding her: http://www.sportsvogn.no
Jeg ser det er en Alex som er påmeldt med MX-5 men håper da det er flere som tørr
jeg tør, men er ikke sikkert bilen er på veien på en ok måte til da.. er den det. så kommer jeg og kikker på ihvertfall.. trenger innkjøring uansett jeg
JEg tør også, men jeg har en policy om at det er dyrt nok å kjøre bil i norge, så da betaler jeg hvertfall ikke for å kjøre på bane. Kjører heller gratis på bane...
cartman wrote:JEg tør også, men jeg har en policy om at det er dyrt nok å kjøre bil i norge, så da betaler jeg hvertfall ikke for å kjøre på bane. Kjører heller gratis på bane...
Off topic, men bruker du det at du kan kjøre gratis på bane og kjører mye, som en såkalt "penisforlenger" ? Bare syntes du til stadighet drar dette fram
cartman wrote:JEg tør også, men jeg har en policy om at det er dyrt nok å kjøre bil i norge, så da betaler jeg hvertfall ikke for å kjøre på bane. Kjører heller gratis på bane...
Off topic, men bruker du det at du kan kjøre gratis på bane og kjører mye, som en såkalt "penisforlenger" ? Bare syntes du til stadighet drar dette fram
Ikke noen negativt ment altså
Nei, bruker ikke banekjøringen til det.
Det er hva RX-7'en er til...
arildh wrote:Nå er det faktisk ikke sikkert jeg tørr selv da det kan se ut som om jeg må jobbe overtid den dagen /&%%¤#"!!!
Det bestemmer du vel selv ? 8O
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
arildh wrote:Når man jobber med IT så er det ikke bestandig man kan diktere nedetid på kritiske systemer selv
Det er sant
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Var morro på rudskogen, vi holdt følge med den røde Rx8n på bildet over her og når vi kjørte inn i piten så lurte sjåføren på åssen turbo vi hadde, han ble rimelig lang i maska når vi fortalte at mx5`n var standard, han begynte å snakke om at Rx`n bare var original og ikke senka osv, sa også at dekka han hadde vår dårlige. Han hadde nesten nye potenza dekk.. hehe..
Tok bare tiden sånn roughly og kjørte runden på ca 1.18 Ikke ille til å være min første tur på bane med denne bilen.. og i det hele tatt...