Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg og sambo'n har akkurat meldt oss på til Tusenfryd lørdag 29 april - det ser jo gøy ut, da! Hadde vært enda mer gøy hvis flere hadde blitt med, så kunne vi evt. ha kjørt nedover samlet, eller møttes i Oslo og kjørt samla til Tusenfryd.....
(Selvsagt håper man at været tillater både sommerdekk og hard-top av, og taket nede.....)
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata
supercharged wrote:jeg har bare sommerdekk så det MÅ holde
Er vel litt forskjell om du skal kjøre på E18 fra Oslo eller om du skal over Dovre..
Kjører fra Trøndelag 21 April jeg..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har meldt meg på nå i kveld.
Skal ha med meg guttungen på 11 år. (Kona har jobbehelg)
Kjører fra Trondheim fredag 28. april ca kl 15.00.
Flere fra trøndelag som har tenkt seg nedover på fredag ettermiddag?
Steinar.
Jeg kjører nedover på fredag formiddag.Har ikke bestemt tidspunkt ennå.Det er avtalt kjøring i Oslo fra Mazda på Mastemyr til Tusenfryd.
Gøy med flere som kjører i lag.Håper og tror på sommerdekk, har forlengst tatt av hardtoppen.
JanL.
Kjørte gudbrandsdalen til Trøndelag skjertorsdag og Østerdalen ned til Oslo igjen sist fredag.. Jeg kjørte med vinterdekk.
Når jeg kjørte nordover var det snøføyk på veien nord for Dovre (på fjellet). Der var det behov for vinter dekk
Nedover var det sommerføre heleveien i Østerdalen.... Bare en Laserkontroll mellom Kvikne og Alvdal. På en rasteplass som er skilta i god tid. Har aldri sett kontroll der. Og heller ikke i 80 sonen, bare i 60 soner og lavere..
Men slapp unna. Lå rett bak en golf, så de fikk ikke målt meg
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive