Skal dere hjem lørdag eller skjer det noe spess lørdag kveld da?
Noen som skal på motorfestivalen på søndag?
TusenFryd
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- SunburstYellow
- 500 RPM
SunburstYellow wrote:jeg og damen skal også reise etter jobb vi tenkte og reise i fire, halv fem tiden.
vi skal å bli fram til søndag siden det er første mai og fri på mandag...
Er det noen andre som skal reise i den tiden på fredag?
Jeg skal også være til søndag. Hadde tenkt å kjøre i den tiden selv. Ingen flere? Jeg trodde vi kom til å være en hel gjeng som skulle kjøre sammen?
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Miatapowers
- 7200 RPM
Hehe blei litt skremt av å kjøre samla eg da dere skulle bruke 15 timer, kanskje eg kjører med dere tilbake,
og siden eg skal ha en svenske handel så må eg kjøre litt tidligt, skal se om eg finner www.bsbildeler.no på veien bort også, reiser vel i 8-9 tida på fredan eg,

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
HeiSunburstYellow wrote:jeg og damen skal også reise etter jobb vi tenkte og reise i fire, halv fem tiden.
vi skal å bli fram til søndag siden det er første mai og fri på mandag...
Er det noen andre som skal reise i den tiden på fredag?
Kan jeg slenge meg med dere? Passasjeren min meldte avbud i siste liten, så jeg må kjøre alene. Hadde vært kjekt med selskap over fjellet!
Edit: Kan være at jeg får ordnet meg fri i morgen, og da tror jeg at jeg slenger meg med Espen. Har også lyst til å få vasket bilen!!

Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Da har jeg ordnet meg fri fra jobb, så jeg kjører med Espen klokken ti.