gul na med kompressor på ulven naf!
Moderator: Styremedlemmer
gul na med kompressor på ulven naf!
gul na på naf ved ulven... tipper det var deg supercharger? visste ikke hvem det var i køen på naf jeg:P men bilen din ser fin ut utenom det hullet bak
hvor mye har du senka den?

- supercharged
- 2000 RPM
- Status: Offline
Det var bilen min ja:) jeg har ikke vært der selv, men den ble fraktet dit av naf.
Når du nevner hullet bak, så håper jeg du mener vinduet bak eller nøkkelhullet til bagasjerommet og at ikke NAF folkene har lagd noen nye hull? 8O
står den utendørs? da håper jeg virkelig at NAF har vært smarte nok til å dekke de 2 hullene som er skåret opp på taket
det regner jo nå 
Edit: regner vel med at de bruker hodet. blir bare litt nervøs når jeg ikke vet hvordan bilen min har det
Når du nevner hullet bak, så håper jeg du mener vinduet bak eller nøkkelhullet til bagasjerommet og at ikke NAF folkene har lagd noen nye hull? 8O
står den utendørs? da håper jeg virkelig at NAF har vært smarte nok til å dekke de 2 hullene som er skåret opp på taket

Edit: regner vel med at de bruker hodet. blir bare litt nervøs når jeg ikke vet hvordan bilen min har det

Tidligere bil: 1991 råskinn
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
Ring de! Jeg har en som hadde vært hatt innbrudd på samme måte. verkstedet satt den utenfor. den står nå på en låve 2 år etterpå og venter på forsikringsoppgjør fra verkstedet. totalt ødelagt når den ble fullt av vann. mx5 dette og.supercharged wrote:Det var bilen min ja:) jeg har ikke vært der selv, men den ble fraktet dit av naf.
står den utendørs? da håper jeg virkelig at NAF har vært smarte nok til å dekke de 2 hullene som er skåret opp på taketdet regner jo nå
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
- supercharged
- 2000 RPM
- supercharged
- 2000 RPM
heh passet så br til beskrivelsen til supercharged, sto det bakpå pluss at jeg så noen klokker i bilen:P regna med at det ikke var turbo da:P bilen var kjempefin med hullet så mente jeg ved nøkkelhullet ja
de hadde dekket over med teip på hullet i taket. ikke mange gule mx er jeg har sett faktisk... så du hvor mye den var senka og hva slags speil du har på bilen? bilen så veldig fin ut med de orginale under leppene bak og foran, hjelper mye! 

Supercharged er på Elverum noen dager.stianboy wrote:heh passet så br til beskrivelsen til supercharged, sto det bakpå pluss at jeg så noen klokker i bilen:P regna med at det ikke var turbo da:P bilen var kjempefin med hullet så mente jeg ved nøkkelhullet jade hadde dekket over med teip på hullet i taket. ikke mange gule mx er jeg har sett faktisk... så du hvor mye den var senka og hva slags speil du har på bilen? bilen så veldig fin ut med de orginale under leppene bak og foran, hjelper mye!
Tror han snakket om 35-40 mm på gule koni dempere.. Det kan faktisk se ut som han får bilen til lørdag så da er det vel mulighet for å kikke nærmere.. Satse på fint vær så han slipper å ha det hærpa taket oppe
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
Ikke meg, men en jeg "kjenner". Mye rot. lang behandlingstid og mer rot. litt hans skyld og litt deres. om det er akkurat 2 år vet jeg ikke, men slik jeg forsto det.supercharged wrote: Fred93LE: hvordan har det seg at du ikke har fått forsikringsoppgjør etter 2 år? 8O
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
- supercharged
- 2000 RPM
Jeg vet ikke nøyaktig hvor mye den er senket, da den var slik når den ble kjøpt. regner med det er 35-40mm et sted. Var godt å høre at de hadde teipet igjen hullene på taketstianboy wrote:heh passet så br til beskrivelsen til supercharged, sto det bakpå pluss at jeg så noen klokker i bilen:P regna med at det ikke var turbo da:P bilen var kjempefin med hullet så mente jeg ved nøkkelhullet jade hadde dekket over med teip på hullet i taket. ikke mange gule mx er jeg har sett faktisk... så du hvor mye den var senka og hva slags speil du har på bilen? bilen så veldig fin ut med de orginale under leppene bak og foran, hjelper mye!

Speilene var også montert da jeg kjøpte bilen, men skal sjekke papirene som hører til dem ved anledning, så poster jeg det jeg finner ut her

Tidligere bil: 1991 råskinn