Fikk en windblocker fra MXparts i går. Lurer på hvordan den skal monteres i da bilen min har ei stang tversover bak setene. Windblockeren hindrer utsikten en del når jeg har toppen oppe. Det er sikkert meningen at den skal kunne legges ned. Tips mottas med takk.
Trond
Windblocker
Moderator: Styremedlemmer
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
- Status: Offline
hvilken type? de har flere?
jeg har classic og denne festes på de to "knuttene" rett bak setene.
skru ut disse og sett festene til windblockeren bak og skru de på igjen.
Jeg syntes også denne sperra når jeg hadde toppen på og trodde jeg ikke fikk den til å ligge bak, men vare bare bitte litt trangt. bare dytta den ned (ikke stram til for mye så den er litt "slakk") så nå ligger den nede når caben er oppe og motsatt. kjapt og enkelt.
Men det er forutsatt at du har denne:
(de andre vet jeg ingenting om)
Classic Windblocker
[WI005] £139.95 £99.95
IL Motorsport Windblocker
Fits to the sides of the seatbelt towers, and pivots on its mountings. When you don't want to use it, it just pivots flat onto the rear shelf!
jeg har classic og denne festes på de to "knuttene" rett bak setene.
skru ut disse og sett festene til windblockeren bak og skru de på igjen.
Jeg syntes også denne sperra når jeg hadde toppen på og trodde jeg ikke fikk den til å ligge bak, men vare bare bitte litt trangt. bare dytta den ned (ikke stram til for mye så den er litt "slakk") så nå ligger den nede når caben er oppe og motsatt. kjapt og enkelt.
Men det er forutsatt at du har denne:
(de andre vet jeg ingenting om)
Classic Windblocker
[WI005] £139.95 £99.95
IL Motorsport Windblocker
Fits to the sides of the seatbelt towers, and pivots on its mountings. When you don't want to use it, it just pivots flat onto the rear shelf!
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
var sikkert på at den kom opp som knuttene i min tekniske ordbok.. shit. men finner ikke boka lenger.. merkelig
skulle vel stå knottene får vi håpe. noe som antageligvis også kan kalles festeskruer til bootcover (som jeg pokker heller ikke vet hva er på norsk)..
(finner ikke et bedre enn dette hvor han idioten holder over den

skulle vel stå knottene får vi håpe. noe som antageligvis også kan kalles festeskruer til bootcover (som jeg pokker heller ikke vet hva er på norsk)..

(finner ikke et bedre enn dette hvor han idioten holder over den

x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
Her har jeg vel et bilde av den... det er fra bilen min...
litt off topic, men istedet for å opprette nytt topic, så lurer jeg på hva den tingen som står ut der er for noe.. har fjernet de fra bilen min nå.. noen som vet hva det er?? feste til noe? den sølv metalltingen med bøy altså!
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no