Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Er det noen som har erfaringer med sharif`s dekksenter?
Jeg var der oppe for å kjøpe nye sommerdekk, uten at de hadde min dimensjon inne. De ba meg legge igjen hjulene mine der og monterte en lapp med dekkdim., mitt navn og telefonnummer. Noe kvittering/ref.nummer var det ikke nødvendig at jeg skulle få.
Nå har det gått en uke over påske uten at de har ringt. Og det er komplett umulig å komme i kontakt med de. Telefonen er alltid opptatt. Tre raske tut og så blir du koblet ut. Dette her virker ikke særlig seriøst.
Noen som har erfaringer?
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Er som regel stor pågang der. Spesielt nå om dagen...
Ring PolePosition og hør om han kan skaffe deg dekk.
Hvis han kan er det bare å hente felgene og kjøre til Poleposition..
PP er ikke langt unna Sharif sine priser, så får du med service på kjøpet...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jeg måtte gi opp hele telefonen og dra opp dit personlig.
Ikke særlig populært klokken halv sju på ettermiddagen. Fytte rakkern for et kaos de har der oppe. Felgene mine hadde fått på seg nye dekk riktig nok, bortsett fra at det ikke var Nankang NS-2 som jeg hadde bestillt, men Hankook Ventus K-102. Et noe bedre og dyrere dekk.
Ikke gidd å ringe å si at de ikke får inn min dimensjon (195/50/15).
Ja ja,...dekket ser tøfft ut det og jeg betalte kun det som Nankangdekkene ville koste. Blir spennende å prøve dekkene ut på litt svingete veier
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
mojo-91 wrote:Jeg måtte gi opp hele telefonen og dra opp dit personlig.
Ikke særlig populært klokken halv sju på ettermiddagen. Fytte rakkern for et kaos de har der oppe. Felgene mine hadde fått på seg nye dekk riktig nok, bortsett fra at det ikke var Nankang NS-2 som jeg hadde bestillt, men Hankook Ventus K-102. Et noe bedre og dyrere dekk.
Ikke gidd å ringe å si at de ikke får inn min dimensjon (195/50/15).
Ja ja,...dekket ser tøfft ut det og jeg betalte kun det som Nankangdekkene ville koste. Blir spennende å prøve dekkene ut på litt svingete veier
Jeg har handlet dekk hos Sharif en del ganger. Bra priser men for guds skyld ikke la de legge om dekkene for deg. Stod å ventet på at de skulle ta mine når jeg så hvordan de behandlet felgene til kunder. Ble slengt rett på betong. Endte med at jeg tok de nye dekkene mine med til nærmeste bensinstasjon og fikk de til å legge om...Det kostet noen kr men heller litt mindre lommebok enn stygge sår i felgene.
Var noen her som sa Sharifs var som ei kebabsjappe om natta bare man fikk dekk istedet for kebab, var det ikke? Noen forstår ikke at det ikke hjelper å være billig hvis ikke servicen følger etter. Men er man billig nok så trengs det kanskje ikke?
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:Var noen her som sa Sharifs var som ei kebabsjappe om natta bare man fikk dekk istedet for kebab, var det ikke? Noen forstår ikke at det ikke hjelper å være billig hvis ikke servicen følger etter. Men er man billig nok så trengs det kanskje ikke?
Er de billige nok, trengs ikke service...
Så har de et rykte på seg å være billige. det hjelper også.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Samtidig gjør det at man ikke er særlig frista til å bestille over nett fra dem, de svarer jo ikke på henvendelser. Men de bygger vel om også, så det bedrer seg kanskje når de får større plass og kanskjer mer folk.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black