Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har funnet ut at det er på tide å bytte ut de forferdelige 100+ DTM-felgene jeg har på bilen min nå med noe bedre, og etter å ha lest litt rundt her, blir det nok OZ Superleggera til bilen når de berømmelige skattepengene kommer på konto.
Men jeg har litt problemer med å finne en forhandler av OZ-felger i Norge, noen som vet om noen?
Og har OZ skiftet navnet på felgen til Ultraleggera? Eneste Superleggera jeg fant på sidene deres var Superleggera III, som kun kommer i 18, 19 og 20"-utgave.
Har leita selv, og det er mye dårlig informasjon. Men jeg vet Johs Lunde forhandler OZ og det gjør også www.big-wheels.no som ga meg god pris, men skulle hatt mer informasjon i svara dems
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Jeg kjøpte mine Ultraleggera til PolePosition. Hvis du har medlemskort, koster de 6400,- for 4 stk
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
RotaryPower wrote:Ultraleggera er såvidt jeg har forstått en ny superleggera som er lettere og tåler mer
Liten designmessig forskjell også..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Bilder av felgene mine.. Ene bildet er det litt rare farger på. Kamraet sto innstilt på feil lyskilde..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
vianor.no har oz. de oppga også importør til meg tidligere pga centerring, men husker dessverre ikke. om du ikke har en vianor forhandler i nærheten kan du jo ringe og få de til å oppgi en importør. Den ligger i kristansand om jeg husker riktig. så kan de oppgi nærmeste forhandler
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Onkel wrote:Eneste Superleggera jeg fant på sidene deres var Superleggera III, som kun kommer i 18, 19 og 20"-utgave.
Alle vet jo at 18" er perfekt til en MX-5
Hehe ja for show, merker selv at mine blir litt store å tunge da, men har da ennå sykt veigrep. har lyst på brede og mindre eg, gjerne 9x16" med gateslicks.
OZ sine sider sier OZ Racing Record ikke passer til min, min han på Big Wheels mente visst de gjorde det. Uansett passer Hydra, vurderer litt disse eller Koya Condor, men får se, koster flesk når man ikke skal ha helt vrak dekk Var nokså pene på de som følgte med bilen også så.
Men greie priser på Big Wheels da.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Vidar wrote:Bilder av felgene mine.. Ene bildet er det litt rare farger på. Kamraet sto innstilt på feil lyskilde..
Hvilken dimensjon har du på dekk/felg. Vurderer ultraleggera selv og synes dimensjonen du har ser passe ut.. (Håper det er 15" da jeg ønsker lette felger/dekk.... ).