Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg racet litt med en ekte MazdaSpeed Turbo Miata på ring3 mellom Sinsen og Tåsen i dag mellom 19-20.
Den gikk forholdsvis bra også men jeg dro fra med et sleipt smil når han skulle passere .
Deilig bil. Nesten så den står høyere opp på listen enn en NC Sport om jeg skulle starte på et nytt prosjekt.
Den hadde prøveskilter.
Det var nok meg du kjørte mot i dag... Jeg var på vei til Maridalen for å få et snev av landevei.
Tenkte det kunne være moro å flise en gammal MX-5 på en slik en fin dag, men det er tydelig at du har lagt en del arbeid i den bilen... Gliset ditt var temmelig bredt ja, det er vel ikke hver dag man får kjøre fra en Mazdaspeed
Ta gjerne kontakt med meg på oystein@orlandomotor.no, så kan du få titte litt nærmere på bilen. Det hadde vært fint å få synspunkter fra en som er vant til "hjemmetrimmet" (no offence...). Så litt på hjemmesiden din, så det virker på meg som om du vet et og annet om MX-5.....
Den sølvgrå er vel den som har stått tilsalgs på finn.no
En MazdaSpeed er jo fristende, men prisen var i overkant. Så da hadde jeg heller kjøpt et NC om et par 3 år. da prisen har kommet på et nivå som er levelig.
X - Mx-5 mica green 1.6 1999 mod 2003 - 2004
X Mazda Mx-5 10th anh 7426 2006 - 2013
Mx-5 1.6 1998 sølv 2021
---
Til de som var på Sjøflyhavna på torsdag: takk for meget hyggelig bilprat!
Jeg kommer med MSMX-5'en på Øvrevoll i morgen. Har ikke vært der før, så jeg kjenner ikke opplegget så godt. Noen som vet om man må møte veldig tidlig for å komme inn, evt tips & triks for å komme lettere inn?
Bilen er jo tenkt for videresalg, altså ingen privatbil. Er det noen policy på salgsplakater etc?
Du får et info ark ved ankomst hvor du skriver info om bilen. Her er det mange som også benytter anledningen til å informere om at bilen er til salgs. Tror Mx5 blir samlet på gresset ved den nederste inngangen i år som året før. De stenger ikke porten så en kommer altids inn. http://www.sportsvogn.no/artikler/vm2006-forb.htm