Hei
Har et stort problem
miataen min er skjev den er 2.5 cm lavere på fører siden en på passaskjer siden fremme. var nettopp på EU godkjenning å der gikk den gjennom men da dem skulle justere spissing fant dem ut at den var skjev. dempere å fjører var i orden foringer såg relativt greie ut. Hva kan det vere da lurer jeg på?
Jeg har veldig stor slitasje på innerkanten (helt ned til kordene) av venstre frem dekk p.g.a dette. ca 3 cm av dekke er slitt mens jeg har fult mønster helt ut. sliter et dekk i sesongen d blir dyrt til slutt.
Noen som kan hjelpe meg med tips på hav det kan vere eller har vert boti det samme HJELP
skjev miata!!! HJELP
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Hvis det skulle være bærebro så bør det være lett å se under bilen. Jeg ville tatt en ekstra kikk på festene i dempertårnene, fjærer og dempere.
Sammenling settingen på camberboltene venstre og høyre for å se om det er stoor forskjell.
Det er i stor grad fjærskålen på demperen som bestemmer høyde på bilen din. Har du like dempere og fjærer på begge sider
( Eller kanskje du veier 250 kg, LOL)
Sammenling settingen på camberboltene venstre og høyre for å se om det er stoor forskjell.
Det er i stor grad fjærskålen på demperen som bestemmer høyde på bilen din. Har du like dempere og fjærer på begge sider

( Eller kanskje du veier 250 kg, LOL)