200sx OGN Inviterer til Våler

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Kw
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

200sx OGN Inviterer til Våler

Post by Kw »

Image
henningl
0 RPM
0 RPM

Post by henningl »

Har dere sluttet å kjøre på bane? :D

Første japsetreffet vi arrangerte kom deg mange miata.. deretter har det bare blitt færre og færre :wink:
motorhead
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 201

Post by motorhead »

Det var jo stor suksess i fjor, og jeg har sett fram til detta siden forrige gang. Gleden var stor da jeg så dere skal arrangere 2 treff i år. Selvsagt må jeg jobbe under Juni-treffet. :cry:
I August er jeg på Nürburgring :? 8)

Anbefaler alle som har lyst til å melde seg på. Man trenger ( heldigvis ) ikke være noen Martin Schanke bak rattet for å være med. Relativt få biler utpå banen samtidig, og hensynsfull kjøring.
Det er såpass mange spreke MX-5`er i landet nå, så hvorfor nøye seg med lyskryss-racing når man har tilbud som dette?
Selv kjører jeg kliss original bil, og koser meg når de store Datsunene sliter med å holde følge i svinga 8) ( Lett å være svær i kjeften siden jeg ikke skal kjøre selv... )
Hvis dere synes Gatebil er for stort og kommerst, så er dette midt i blinken. Passe stort, du slipper å gå i kø ( untatt i kiosken :wink: ) og du får se mange gromme biler.
Forhåpentligvis skaffer de like bra vær som i fjor også :)
- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro

x 13 Porsche Boxster

x 19 Golf GTI Performance

x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q

x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim

x -09 Folkevogn Scirocco

x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500

x -96 MX-5 1,6 Classic red
Post Reply