Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er ny her på forumet, og lurte egentlig på om noen vet hvor jeg kan få tak i billige, men gode dempere. Helst raskest mulig.
Må byttes i forbindelse med EU-Godkjenning.
Har tenkt på senking også, men planen var egentlig å vente litt med dette. Men siden jeg nå allikevel må bytte dempere, er det vel egentlig greiest å bare kjøpe noen senkefjærer og sette på samtidig.
Så lenge det er TÜV papirer på senkesettet og du har tatt en 4-hjulskontroll innen 3 mnd etter du bytta fjærer skal det gå bra å få de godkjente og skrevet i vognkortet. Noen spesielt billige senkesett vet jeg ikke om, må nok regne med 1500-2000kr for fjærer alene. Dempere kan du sikkert kjøpe billig fra USA, ebay kanskje, men leveringstid blir sikkert litt lengre da.. På dempere er det ikke noe krav om godkjenning, så der kan de sette på nesten hva du vil Håper det hjelper deg litt på vei.
Hvis du skal senke bilen er det nok å anbefale å bytte til uorginale dempere som har kortere stag og jobber bedre i det "senka" området. Er kanskje noen andre her på forumet som kan gi litt bedre detaljer om det. Tror ikke de er noe spesielt dyrere heller. Jeg ville vurdert det sterkt. Du kan jo sjekke diverse norske webshopper og se hva de tar
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive