Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har noen erfaringer å dele ang. bytte farge på intrumentnålene. Jeg har bestilt indiglow skiver, og boost og air/fuel som har røde nåler. Har derfor lyst å farge de hvite nålene til rød slik at de passer. Kan man bare spraye rød lakk bak det hvite på nålene, blir det rosa da og alle tenker at jeg er en frisør, eller kan man enkelt fjerne den hvite lakken med noe og så lakke? Nålene er vel i plast og tåler vel sikkert ikke all verden av kjemikalier for å fjerne lakken. Er det noen som selger nye nåler? Har ikke sett noen..
Fjern lakken med noe løsemiddel eller noe. mulig du kan pusse det av med litt fint pussepapir eller noe slikt også. Så er det bare å lakke på baksiden..
jeg skrapet bare bort det hvite på baksiden av nåla med en skarp kniv! så brukte heg rød hobby maling over.. tynt lag, denne lyser rødt i mørket med hvite skiver i bakgrunnen!