Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
biXen wrote:Jeg har et K&N filter cleaning kit til mitt som er K&N seff Men det fins universelle i sånne Biltema aktige butikker.
Hei
Jeg kjøpte rensesettet mitt på MEKONOMEN og rengjorde filteret i vår. Fikk beskjed om at jeg måtte være forsiktig med innsetting av olje etterpå. Skulle bare dusjes på i et tynt lag. For mye ville gjøre at man ikke fikk ønsket effekt.
Stemmer det, bra tips det, sto på min at det skulle dusjes slik at du så det traff alt, men at du holder det slik at det ikke hoper seg opp, dvs. en enkel dusj på hver del. Står nok på pakken.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Torshovbilrekvesita selger et slikt rensesett for Green filter som er billigere enn K&N sitt (og tilgjengelig)
Ryktene sier at Zalo og "ATF fluid" fungerer like bra.
Zalo funker IKKE like bra som den rensesprayen som er med i kn sitt kitt ivertfall.... Fikk ut vanvitti mye mer drit av filteret selv om det var vasket med zalo først
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
maralbjo wrote:Jeg vurderer å smelle inn et K&N luftfilter i min 2000 1.8.
Vil det gi merkbar effekt eller må jeg i tillegg sørge for bedre utsug i form av et sports eksosanlegg?
Marius
Du kan i værste fall merke dårligere effekt (Pga at motoren får varmluft).. Men lyden blir bedre..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Vil det gi merkbar effekt eller må jeg i tillegg sørge for bedre utsug i form av et sports eksosanlegg?
Marius
Du kan i værste fall merke dårligere effekt (Pga at motoren får varmluft).. Men lyden blir bedre..
Biler med åpne luftfilter uten overtrykk gir vel som oftest placeboeffekt mht til effektøkning. Mer lyd gjør at man "føler" at bilen går bedre.
Marius
Biler med åpne luftfilter uten overtrykk gir vel som oftest placeboeffekt mht til effektøkning. Mer lyd gjør at man "føler" at bilen går bedre.
PlaceboHK er også HK
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive