Opplevde en MX5 eiers mareritt her om dagen:
La meg inn foran en finsk registrert trailer etter fletting på E-18 like utenfor Oslo. Traileren stod stille da jeg la meg inn foran den, men føreren syntes tydeligvis at det var provoserende at han satt der i en diger dau haug av en kjerre mens jeg kom i en nypolert Oxford grønn MX5 med taket nede.
Drittsekken kjørte inni rompa mi TO ganger med sånn kraft at anlegget spratt ut av konsollet. Ingen tvil om at han gjorde det med vilje for da han kom ut av hytten etter påkjørselen var han atal - alt annet enn ydmyk.
Så mitt råd er: Pass opp for utenlandske trailere! Oslopolitiet kunne melde at dette ikke var uvanlig da jeg anmeldte forholdet.
PS Det ble noen riper i lakken, ikke noen alvorlige skader.
Utenlandske lastebiler
Moderator: Styremedlemmer
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
Etter sanne tilfeller er det svert viktig å ta av støtfangere å sjekke kordan det ser ut under...
Kan sjule seg større skader enn man skulle ane for fangerne spretter utigjen på en mx5 det gjør derimot ikke det under
Kan sjule seg større skader enn man skulle ane for fangerne spretter utigjen på en mx5 det gjør derimot ikke det under
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Jeg har kjørt i ræven på en audi med en MX-5 en gang.. MX-5'en så bortimot strøken ut etter smellet... men jeg var rimelig glad for at jeg valgte å bruke kasko'en, for å si det mildt...
få skaden taksert, høres ut som en bra smell..
..jeg håper sjåføren får svi..!
få skaden taksert, høres ut som en bra smell..
..jeg håper sjåføren får svi..!
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- Miatapowers
- 7200 RPM
- glaibilenmin
- 7200 RPM
En kamerat av meg opplevde å bli påkjørt bakfra i en golf... (blei revkjørt av en volvo 240)
Bilen hannes såg tilsynelatende uskada ut og han som kjørte på han mente det ikke var vits i å fylle ut skademelding men han insisterte og gla kan han vær for det... blilen var skada for nesten 30laken
Bilen hannes såg tilsynelatende uskada ut og han som kjørte på han mente det ikke var vits i å fylle ut skademelding men han insisterte og gla kan han vær for det... blilen var skada for nesten 30laken
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
- Lillegullet
- 0 RPM
Samme skjedde meg i høst. Svær utenlandsk trailer kjørte i meg 2 ganger, og stakk av etterpå. Anmeldelse hjelper ikke dessverre. skaden måtte jeg betale selv da idioten kjørte med falske skilter tydeligvis.
Altså, ingen hjelp fra politiet, ingen hjelp fra forsikringsselskapet, ingen hjelp fra speditørselskapet og ingen hjelp fra vegvesenet som hadde overvåkningskamera på påkjørselsstedet. Hva gjør man da ??
Altså, ingen hjelp fra politiet, ingen hjelp fra forsikringsselskapet, ingen hjelp fra speditørselskapet og ingen hjelp fra vegvesenet som hadde overvåkningskamera på påkjørselsstedet. Hva gjør man da ??
- glaibilenmin
- 7200 RPM
Leter fram balltreet og monterer det på innsiden av bagasjeromslokket å kjører etter:)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
- Miatapowers
- 7200 RPM