Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noen som vet hvor (eller om) det er mulig å få kjøpt et beskyttelsedeksel som hindrer vann som kommer inn mellom ruten og døren i å renne ned på høytaleren?
Jeg kjøpte slike til en bil jeg hadde før, men butikken jeg kjøpte de hos finnes ikke mer.
Dekselet monteres mellom høytaleren og døren, og ser ca slik ut som på bildet.
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition
Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
er jo bare å ta noe plast (myk klar plast) rundt det vel..
jeg har ikke noe trøbbel med vann på høyttalerne jaffal..
plasten har jeg lagt rundt øvre halvdel av høyttaleren innimellom dør og høyttaler.. når man da skrur til blir det potte tett og vannet renner utenpå plasten
Har kørt med plast slik som du beskriver i snart 5 år, men nå har det kommet vann i høytaleren likevel.
Kanskje den har blafret til siden når jeg har blitt musikalsk engasjert og vrengt opp volumet...
Jeg håper at dersom jeg får tak i slike plastskjermer så kan de gi enda bedra beskyttelse slik at de nye høytalerene varer i 10 år (!)
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition
Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
PKD wrote:
Jeg håper at dersom jeg får tak i slike plastskjermer så kan de gi enda bedra beskyttelse slik at de nye høytalerene varer i 10 år (!)
Det kan jo være en fordel, hvis man har brukt noen tusen på høytalerne..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive