Enig - begynner å bli mindre og mindre keen på samme farge. Tror jeg kommer til å gå for en sort.
Super tips om det med glasset vidar - det skal jeg sjekke etter.
Du nevner at det ser ut som om den har samme slitasje som din - hvor er det? Er det ofte noen delere av ht som slites mer enn andre? noe spesiellt jeg skal se etter?
Takk for mye bra tips - burde kunne gjøre et bedre kjøp med denne kunnskapen under beltet.
Omlakkering av Hardtop
Moderator: Styremedlemmer
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
Nei, men det advares stadig mot uorignal HT !arildh wrote:Litt OT, men er det noen som har sett en uorginal HT her i Norge ever ?

Nærmeste jeg har vært borti, er et firma som ville selge uoriginal HT.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Slik slitasje er vel normalt på fleste hardtopper som har noen år på ræva.
Det må legges til at glassfiber og lakk ikke er verdens beste venner. Flasser litt her og der.
Men hva gjør vel det? Slik jeg ser det er hardtoppen et fint substitutt for vinterkjøring. Og hva gjør det da at hardtoppen er litt shabby? Den beskytter kallesjen og gjør samtidig bilen helt tett. Dessuten gjør glassvinduet at sikten bak blir meget bra.
Det må legges til at glassfiber og lakk ikke er verdens beste venner. Flasser litt her og der.
Men hva gjør vel det? Slik jeg ser det er hardtoppen et fint substitutt for vinterkjøring. Og hva gjør det da at hardtoppen er litt shabby? Den beskytter kallesjen og gjør samtidig bilen helt tett. Dessuten gjør glassvinduet at sikten bak blir meget bra.