Billige lexus
Moderator: Styremedlemmer
Billige lexus
Kom over noen billige lexus baklykter når jeg satt å surfa på jobb idag.
Lyktene
1511,- kr +frakt er vel ikke så gale?
Hvor mye koster de Ebay lyktene ferdig importert?
De har vel røde blinkers, som ikke er så populært i teknisk kontroll?
Morten
Lyktene
Morten
91` MX-5 - Erebuni Shogun TIL SALGS
Re: Billige lexus
Ser ut som om de har vanlige orange blinklys. Men det er jo bare å spørre dem om hvilken farge de har for å være sikker. Tror nok ikke det er så populært hos onkel P og biltilsynet med rød blinkers nei. De skal visst ikke ha annen farge enn orange.MX-Morten wrote:Kom over noen billige lexus baklykter når jeg satt å surfa på jobb idag.
Lyktene
Morten
- '90 Miata 1.6l FMII Turbo/FM link
-(X) '94 Mazda 626 1.8i combicoupe, Erebuni Shogun
-(X) '94 Mazda 626 1.8i combicoupe, Erebuni Shogun
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Peilingen på biltilsynet er vel litt bedre enn onkel P da
Men mine ser røde ut, så hvis de ikke blinker oransje så er vel det en ting biltilsynet ikke hadde likt hvis jeg blir stoppa. I tillegg til at bilen min er hvit i vognkort. Lurer litt på hvor "alvorlig" det er. Jeg stoler på å spille dum stort sett 

- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Amrikanske biler har det...MX-Morten wrote:Hvilke europeiske biler har røde blinkers orginalt? 8ObiXen wrote:Hmm... tror sannelig mine blinkers er røde. Er det ulovlig da? Mange som har det originalt.
Tror feil farge på blinklys bare er 1er feil på PKK, så det går bra..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
enig i at dette er en veldig god pris. Bestillte disse selv for en stund tilbake og da måtte jeg vente i 4 mnd uten at de dukket opp og enda en mnd før jeg fikk hevet kjøpet. Min anbefaling: HOLD DERE LANGT UNNA!!
Her er tidligere innlegg: http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... one+tuning
Her er tidligere innlegg: http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... one+tuning
medlems nr: 487
91 brg, beige skinn. klare baklykter, fronlykter, blinklys og sidereflekser(med lys). 215/40-16 dekk med BBS RX felger. Pioneer cdspiller(deh-p7500mp), høytallere (ts-e1375) og sub(TS-WX105A). Bilnavigasjon. Crome bensinlokk og spyledyser
91 brg, beige skinn. klare baklykter, fronlykter, blinklys og sidereflekser(med lys). 215/40-16 dekk med BBS RX felger. Pioneer cdspiller(deh-p7500mp), høytallere (ts-e1375) og sub(TS-WX105A). Bilnavigasjon. Crome bensinlokk og spyledyser
Nei, veldig useriøs forhandler. Bestillte mine heller fra mx5parts, kostet litt mer men fikk de tilsendt etter ca en uke.
medlems nr: 487
- _mx5_Rune_
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 542
jeg gav 1150 for mine lykter på tilbud hos garvik autospar, e-merkede var de faktisk også..
tror de selger samme lyktene for 1750 nå om jeg ikke husker feil..
røde blinkers er ikke noe purken prioriterer så høyt, men finner de noe annet "feil" på bilen blir garantert de røde blinkersene tatt med for å gi enda større bot, dette skjedde ivertfall med en kompis av meg.. kjenner en par andre som har blitt stoppet av purk der de ikke hadde noe annet enn røde blinkers å klage på å de fikk da ingen bot.. kan selvfølgelig også ha litt med hvor snill hver enkelt betjent er da..

røde blinkers er ikke noe purken prioriterer så høyt, men finner de noe annet "feil" på bilen blir garantert de røde blinkersene tatt med for å gi enda større bot, dette skjedde ivertfall med en kompis av meg.. kjenner en par andre som har blitt stoppet av purk der de ikke hadde noe annet enn røde blinkers å klage på å de fikk da ingen bot.. kan selvfølgelig også ha litt med hvor snill hver enkelt betjent er da..
- 91mod. Mx5, "go-bilen" http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=3394
- 94 mod Accord Coupe "prosjekt rust"
- 12 mod i40 premium
x 90mod Miata http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16176
medlem nr 542
- 94 mod Accord Coupe "prosjekt rust"
- 12 mod i40 premium
x 90mod Miata http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16176
medlem nr 542